Uitblijven menstruatie na stoppen Pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door KimKing90, 16 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Dag dames,

    Ik wil zelf heel graag beginnen met ovulatietesten, maar daar wil ik pas mee starten zodra ik een eerste cyclus afgerond heb. Nu is het zo dat deze uitblijft. Alles wat ik nu kan doen is afwachten lijkt me.

    Ik ben benieuwd hoe lang het het bij jullie duurde voordat de menstruatie weer op gang kwam na het stoppen met de Pil?
     
  2. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Tja dat kan verschillen.. Toen ik microgynon slikte kwam het allemaal meteen op gang. Toen ik met cerazette stopte heeft het een week of 6 tot 8 geduurd voor ik weer ongesteld werd.
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    27ste laatste pil geslikt, 1 mei tm 5 mei bloeding, 13 mei positieve ovulatietest dus als het goed is 28/29 mei ongesteld dus ben benieuwd.
     
  4. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Ik ben inmiddels ongesteld geworden op CD 35.. ben benieuwd wat de volgende cyclus kwa dagen gaat doen. Gelukkig dan nu redelijk volgens de norm en niet dat de ongesteldheid helemaal uitblijft. Wellicht is het volgende cyclus al raak. Je weet maar nooit.

    Ik kan in ieder geval gaan starten met de ovulatietesten volgende week.
     
  5. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Ik dacht ongesteld.. het was maar een fel rode veeg met wat stukjes (too much information, i know) en daarna alleen maar wat oud bloed/bruinverlies... dus kan nog niet echt spreken van een zekere doorbraak. Krampen waren ook minimaal, dus dat is helemaal verwarrend.

    Lastig dit soort symptomen... heb niet echt meer goed zicht op wat er met mn lijf gebeurd.
     
  6. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Bij mij duurde het 9 weken na het stoppen met de pil. Mijn cyclus was pas na 9 maanden regelmatig. Betekent overigens niet dat je in die tussentijd niet zwanger kunt worden hoor, maar mijn lichaam had langer nodig om te ontpillen. Eerst cyclussen van 36 dagen totdat het regelmatige cyclussen werden van 27 dagen. Als het echt te lang gaat duren kun je volgens mij ook om een middeltje vragen om je menstruatie op gang te brengen.
     
  7. LeonieDA

    LeonieDA Lid

    26 okt 2016
    43
    4
    8
    NULL
    NULL
    Bij mij kwam alles gelijk opgang! Eerste cyclus was 27 dagen, en nu de 2e 30 dus het schommelt nog wel een beetje. Zit nu op cd 4 dus ben benieuwd op hoeveel dagen ik deze cyclus uitkom.
     
  8. KimKing90

    KimKing90 Actief lid

    6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Nu is het bruinverlies ook weer weg. Zou natuurlijk ook een latere eisprong kunnen hebben gehad en nu innestellingsbloed (klopt kwa symptomen die ik bij heb gehouden in de app wel). Mssn over een paar dagen nog even testen en aankijken hoe t loopt..

    Als het uitblijft dan ga ik iderdaad over op andere middeltjes en is het ook misschien handig om in ieder geval de ovulatietesten maar te gaan starten om zeker te zijn dat ik t ei niet ga missen als die later komt.
     

Deel Deze Pagina