Wil mijn man zo graag verrassen na zijn operatie! hij wordt geopereerd aan een tumor

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hey meiden.. de gene die al zwanger zijn gefeliciteerd! de gene die bezig zijn of die hun NOD aan zien komen succes!

Ik heb het gevoel dat het deze maand raak is.. alleen mijn man wil het er niet echt over hebben. We hebben al een keer een miskraam gehad en dat heeft heel veel met hem gedaan.. Hij zegt nu ook geen symptomen of een zwangerschapstest te vertrouwen alleen een echo met 10 weken.. Poeh dus ik moet het alleen doorstaan..

Ik zit vandaag op dag 25 van mijn cyclus en mijn vorige cyclus bestond uit 26 dagen en die daarvoor uit 28.
    We hebben precies op de eisprongdag geklust want ik voelde hem heel duidelijk, ik heb altijd pijnlijke. De dag ervoor ook en erna ook.
    Mijn eisprong was precies op dag 13. Op dag 20 een week erna had ik een lichte bloeding tijdens het afvegen.. zo maar 3 druppels.

4 dagen geleden flinke steken gehad savonds op de bank in schaamstreek. Hield ongeveer 5 minuten aan. Volgende morgen moest ik veel plassen, plas gemiddeld zeker 1 x per uur en als ik wat drink om het half uur. Ik wordt iedere nacht wakker en moet dan plassen en slaap vervolgens makkelijk uit zonder het door te hebben. Werd vanmorge pas om half 11 wakker:S

Ik lust heel graag tonijn op het moment en andere visjes en lust graag koffie.. normaal niet zo..
    Ik heb ook constant honger al heb ik gegeten daarna gelijk weer... en als ik niet eet wordt ik er naar en zweverig van.. beetje misselijk alsof je moet boeren maar niet komt zoiets..

Maar gister deed ik b.v een tampon test om te kijken of ik geen bloed had al.. meestal al bruin voor menstruatie. Deed dat kei en kei pijn en daarna ook nog 10 minuten heel erg pijn in mijn vagina... en mijn kat liep over mijn buik kreeg ik ook echt pijn scheuten...

Ik durf nog niet te testen en wil pas overtijd gaan testen.
    Mijn man wordt maandag aan een tumor geopereerd in zijn tong.. heel spannend allemaal en eng en dan is precies mijn NOD.. Ik zou hem na de operatie zo graag een doosje willen geven met daarin een positieve test. Ik weet dat jullie mij allemaal willen zeggen, het enige wat wij kunnen aanraden is testen! Maar herkent iemand die zwanger is symptomen van mij? kan iemand me gerust stellen? ik zou mijn man zo graag willen verblijden ondanks zijn spanning en pijn straks!

Sorry voor het lange verhaal:) het ligt op mijn hart

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    niemand?

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey ik kan je helaas niet geruststellen, ben helaas nog nooit zwanger geweest maar het klinkt wel allemaal heel positief. Spannend, dat je het vol kan houden om niet te testen, had er allang een gedaan hihi.

Wat een verhaal zeg over je man, ik hoop voor jullie dat het allemaal goed verloopt en dat je inderdaad erg leuk nieuws te vertellen hebt. En dat het natuurlijk blijft plakken. Even een opkikkertje.
    Is de tumor wel goedaardig? Spannend zeg, ik duim voor jullie.

4. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja gelukkig is hij wel nog goedaardig maar hij kan zo omslaan..
    Eerst had hij gewoon een bultje in zijn tong.. leek allemaal niet zo ernstig maar ik vond het natuurlijk allemaal een beetje vreemd.
    Vervolgens is hij in de loop der jaren flink gaan groeien tot ik zei nu is de maat vol voor we trouwen moet je dat ding laten nakijken, en tongen kun je wel vergeten hoor! haha
    Maar uiteindelijk durfde hij niet meer en is pas gegaan toen hij zijn verstandkiezen moest laten trekken.
    De kaakchirurg schrok en had nog nooit zo'n grote gezien.
    De tumor werd onderzocht en was gelukkig goedaardig.. maar kan zo omslaan en groeide zijn keel in.. tenminste als we niets zouden ondernemen. Nu is de datum daar eindelijk dat ze hem gaan verwijderen. Heel spannend allemaal of het goed zal gaan, het is toch je tong waar je mee eet en praat en dingen mee proeft..
    We hopen het allerbeste voor hem! en dat we daarna weer lekker kunnen tongen:)

Over het testen tja ik wil niet vals positief testen of te vroeg waar je niets aan hebt, weg gegooid geld vind ik het.
    En ik wil het eerst aankijken, het lijkt er wel allemaal op..
    Ze zeggen dat je het van binnen allang weet voor je test.. ooh het duurt allemaal nog zo lang.. en krijg af en toe kramp.. oei als het maar niet komt als het maar weg blijft:) een mooier cadeautje kan ik hem niet geven:)

5. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    dit is een foto gemaakt in de schaduw omdat ik hem anoniem wil houden mijn man:) hier zie je de omvang van de tong hij steekt hem uit en die bult die je ziet zou eigenlijk een puntje moeten zijn zoals bij ons. De doorsnee van de bult is nu 2 cm.. eng he?

6. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Och meis..wat een verhaal, ik wil je gewoon even veel sterkte wensen voor aankomende maandag!!
    En dat je voor die tijd maar een hele mooie positieve test in zijn handen kan drukken:D

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey sproettie, wat spannend zeg die operatie. En jouw symptomen klinken goed. Hoop heel erg dat je posi test dit weekend.

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zo, dat is toch idd wel een flinke knobbel zeg. Ik hoop dat de operatie maandag goed gaat en dat je je man blij kunt maken met een mooie positieve test. (Het klinkt allemaal veelbelovend.)

9. Brielle

Brielle Actief lid

25 aug 2010
    248
    0
    0
    Haal anders de testen van het Kruidvat. Deze zijn goedkoop (2 st. voor 5 euro) en heel goed!

Sterkte in deze onzekere toch ook moeilijke periode waarin vreugd en verdriet weer heel dichtbij elkaar (kunnen) liggen.

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh dat is inderdaad een grote bult zeg, ik hoop dat het maandag allemaal goed gaat en ik zal aan jullie denken, zo ook met testen.

Ze zeggen inderdaad dat je het voelt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook 2x zeker wist maar helaas de ongi kwam gewoon door.

Sterkte en laat je het ons weten?

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik hoop het echt voor je meid! Helaas ben ik er regelmatig achter gekomen dat je lichaam je flink voor de gek kan houden, dus ik durf er niets van te zeggen. Ik duim voor je! Alvast veel sterkte voor maandag!

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sterkte maandag met de operatie van je man. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en kun je hem een positieve test laten zien ;)

Helaas hoor ik veel negatieve verhalen over de Kruitvat testen. Ik test zelf altijd met sensitest (Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest) deze zijn goed EN goedkoop!

13. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!!

Vandaag zijn we een middagje weg geweest en daar werd vis gebakken en friet, ik werd me toch zo misselijk en naar dat we even moesten gaan zitten en wat drinken, ik dacht echt ik ga hier zo over me nek!

Bedankt voor alle succes wensen heeft hij wel nodig!! het wordt steeds spannender! Mijn man is nu naar de winkel ik zei dat ik echt even rustig aan moest gaan doen. Vanmorge was ik ook al misselijk en ik blijf maar honger hongerrrr houden ook al eet ik me rond! Ik dacht vanmorge iets te voelen snel naar de wc maar zag helemaal niets!! Het is heel vochtig beneden maar verder niets.. ik heb sinds me ei trouwens geen afscheiding meer!

Ik zei net tegen mijn man misschien moeten we een test halen.. alles wijst er op en ik voel me zo naar, dan heb ik er tenminste een verklaring voor. Ik kan niets doen, tegen de berg was en schoonmaak zie ik ook zo op!

Hij werd saga en zei ''nou je bent toch nog niet ongesteld of op de datum daarvan?, waarom zou je er nu al een halen, ik weet zeker dat je ong wordt of na de test. Dat is zonde van ons geld je moet maar geduld hebben. Ik wordt er een beetje gek van, je voelt vanalles en wilt steeds testen heb toch geduld!

Woh dacht ik... ik kon wel janken. Ik zei oke het hoeft van mij al niet meer ik ga wel op bed liggen en kom er niet meer uit!
    Nou en nu is die boodschappen doen!.. lekker he? zo'n man? ik steun hem in alles en zijn operatie krijg ik dit.. misschien is hij super gespannen?? zou dat het zijn.. ik kan hem denk ik nooit overtuigen al ben ik zwanger!.. ooh ik voel me echt alleen en beroerd meiden!

14. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Trouwens over de soort testen he..
    Ik heb al verschillende geprobeerd:
    - kruidvat 2v5 testen (prima test)
    - predictor (vals positief)
    - kruidvat dure test met een plusje
    - testjezelf.nu testen

Iedereen heeft een andere mening over de testen.. ik weet echt niet meer welke ik moet kiezen. Volgens de kassa test is kruidvat huismerk het beste getest moeten jullie zelf maar eens kijken en het filmpje dat erbij hoort! een test, testte zelf bij een man positief:

Details/Vara Kassa

15. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Oh trouwens ik heb nog niet veel echte menstruaties gehad af gelopen periode.. (vanwege de pil) maar hebben jullie voor dat je ong wordt ook steken? ik herken dat helemaal niet.. alleen menstruatiekrampen ken ik wel van te voren, en als het dan even heel heftig is breekt het bij mij door.. Ik ben trouwens ook erg gasserig.. haha me darmen en maag maken de hele dag muziek!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Meis wat naar allemaal en veel sterkte met je vriend! Wel spannend allemaal zeg ik hoop het echt voor je. Dikke knuffel!

17. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    @Sugarblossom, thnx ik hou je wel op de hoogte;)

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik denk dat je man er gewoon niet op durft te hopen dat je zwanger bent.
    Mijn vriend heeft ook liever dat ik wacht tot ik ongesteld wordt of zou moeten worden, ipv dat ik al vroeg test.
    Hij denkt dat de teleurstelling dan minder is, vindt het zonde van de test en denkt ook dat mijn ongesteldheid erna toch wel komt.
    Ik begrijp hem wel, maar als je zelf echt niet tegen die onzekerheid kunt moet je gewoon een test doen, desnoods zonder dat hij het weet.
    Dat hij nu sneller prikkelbaar is kan je hem denk niet kwalijk nemen, hij zal wel enorm gespannen zijn voor de operatie.
    Heel veel sterkte en succes!

19. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    @Doortje25, Ja je hebt wel gelijk daar kan ik wel inkomen. Hij zei net al dat het hem speet en er gewoon niet op durft te hopen..
    Hij bood aan om voor me naar het kruidvat te rijden en een test te halen, ik zei dat het niet hoefde want ik wil toch tot maandag wachten.. Ik wil het misschien toch geheim doen als hij wordt geopereerd en dan even een test halen tussendoor en gewoon daar doen! Mhm hij vond het oke, hij is nu voetbal gaan kijken.. ben even alleen om lekker achter het forum te kruipen!

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Allereerst heel veel sterkte gewenst met alles! Wat een verhaal zeg!

Eerlijk gezegd zou ik proberen hem niet te veel lastig te vallen met wat je voelt. Zeggen aangezien hij zelfs aangeeft er even niets van te willen weten. Ik vind dat je nu even sterk moet zijn voor hem (en dat bedoel ik echt niet lullig) en jezelf even op nr 2 moet zetten.
    Mocht je een meer dan overtuigende positieve test hebben (maar dan bedoel ik ook echt overtuigend en niet die vage streepjes die hier soms op het forum staan) dan kun je hem misschien NA de operatie (als hij echt al wat bijgekomen is) er mee verrassen. Echt niet eerder.
    Dit is mijn oprechte en eerlijke advies. Ik hoop dat je hem op waarde kunt schatten... Sterkte meid!

Deel Deze Pagina