Hallo, Zit nu inmiddels in de 3e ronde. Dacht in het begin een regelmatige cyclus te hebben, namelijk 26 dagen. Toen een klein dipje van maar 13 dagen en nu wachten we maar............................. Wel vervelend hoor, wat jullie. Elke keer maar voorzorgsmaatregelen in je tas en denken van ja,.. nu is het zover en de negatieve testen, maar geduld is een schone zaak zeggen ze toch! Groetjes en veel wachtgeduld voor iedereen
Hoi Rensie, Ik zie dat je nu toch twijfelt of je zwanger bent. Ik vroeg mij af... Zou het wel mogelijk kunnen zijn dat je zwanger wordt in die tijd voor je eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil als het wachten op de eerste ongesteldheid zo lang duurt of moet je dan eerst ongesteld worden? Gr.
Je wordt pas ongesteld als je je eisprong hebt gehad en er geen bevruchting plaats heeft gevonden. Als je net gestopt bent met de pil kan het voor sommigen lang duren voordat alles op gang komt en de eerste eisprong plaatsvindt. Je kan dus alsnog bij een lange eerste cylcus meteen zwanger raken... Alleen is de kans wat kleiner omdat je niet weet wanneer je eisprong is (als je een paar keer ongesteld bent geweest krijg je namelijk beter zicht op je cyclus en dus ook je vruchtbare dagen) Maar het is zeker mogelijk!
Het kan dus wel.. maarre bij mij dus nog niet, zondag (na paar dagen misselijkheid, gevoelige tepels e.d.) weer test gedaan, mar deze was negatief nu maar monnikspeper gekocht en hopen dat het zooitje snel wer op de rails zit.. groetjes renske
Hi, Je kan trouwens ook ongesteld worden zonder eisprong... ik weet zeker dat ik geen eisprong heb gehad na het stoppen met de pil (zonder de hormonen dan he...), maar ben wel 2x een soort van ongesteld geweest. Nu met eisprong weet ik weer hoe het voelt om echt ongesteld te zijn, daarom weet ik ook zeker dat die 2 'menstruaties' in 7 maanden niet kwamen door een eisprong. Na de 1e ronde clomid werd ik op dag 41 ongesteld, terwijl ik geen eisprong had gehad. Alleen als je cyclus vrij regelmatig wordt kan je wel bijna zeker zijn van een eisprong en anders is het voorlopig nog even gokken. Je eisprong kan dan elk moment komen in principe... groetjes, Snoopy