zwanger / niet zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Appeltje1985, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Pfff... ff benieuwd naar jullie mening...

maandag 13 oktober ben ik ongesteld geworden
    mijn eisprong was woensdag 29 oktober
    (voel t erg goed elke maand, vandaar dat ik het precies weet)
    dinsdag 28 oktober en woensdag 29 oktober hebben we het erg gezellig gehad ;)
    donderdag 30-10 continu een raar gevoel rechts in mijn onderbuik
    vrijdag 31-10 continu een raar gevoel rechts in mijn onderbuik
    zaterdag 01-11 gevoel in buik minder / bijna weg maar wel een opgezette buik
    zondag 02-11 een rare smaak in de mond en erg koud
    maandag 03-11 hoofdpijn, af en toe iets duizelig en heel warm
    en nee, ik ben niet verkouden / grieperig :D

wat denken jullie? zou het raak kunnen zijn?

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Alleen een test zal je antwoord kunnen geven.Je kan kwaaltjes hebben en toch niet zwanger zijn of niks merken en toch zwanger zijn. Laat het even weten als je getest hebt

3. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Ik herken het wel. Ik moet vandaag eigenlijk ongesteld worden, maar heb sinds vorige week ook steeds last van hoofdpijn. Menstruatiebuikpijn had ik ook vorige week en nu niet. De laatste dagen steeds lichte steekjes onderin de buik. Mijn temperatuur wisselde ook steeds...

Je zou idd kunnen testen, maar dat zou ik wel na je nod doen.. Ik durf het nog niet, hihi

4. Dalabo8585

31 okt 2014
    35
    1
    8
    Vrouw
    Appeltje85, bij mij echt precies hetzelfde alleen hebben wij het om de dag erg gezellig gehad ;)!! Maandag heb ik mijn NOD! En jij?

Maar idd ook allemaal van die rare kwaaltjes...:
    - buikpijn rechts onderin (vanaf eisprong)
    - Zere (.)(.).... lijken mij ook iets groter
    - ik ben echt onverzadigbaar; kan blijven eten!

Nu heb ik gister omdat ik echt te ongeduldig ben (shame on me) een early zwangerschapstest gedaan van de kruidvat... en guess what? Er kwam dus ff serieus een heel licht kruisje... Ik dacht eerst dat ik het mezelf inbeeldde maar toen ik het aan m'n man liet zien zag hij het ook gelijk..... OMG... Ik durf nergens vanuit te gaan maar dit maakt het wel extra spannend..... Verder nu nog maar ff geduld hebben denk ik......

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Helaas is mijn glazen bol stuk, alleen een zwangerschapstest kan je uitsluitsel geven!

Als je eisprong pas 29 oktober is geweest dan zit je nu nog geen week na die eisprong en zul je echt nog even geduld moeten hebben!

Wat is de gemiddelde lengte van je cyclus?

6. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik ben 22 tot 27 oktober ongesteld geweest of laatste doorbraakbloeding maat we 17 oktober de laatste pilstrip opgemaakt hebben.
    Nu vorige week vrijdag kreeg ik menstuatiepijn gevoel zeg maar, en vanaf donderdag zijn wij aan het klussen gegaan.
    Zaterdagnacht voelde ik een raar gevoel in me buik wat ik niet kan verklaren, zondagmiddag misselijk erbij, gister misselijk duizelig en af en te wat kraampjes en steekjes links onderin, vandaag ook weer misselijk. Maar de mnpenstruatiekramoen zijn sinds gisteren helemaal weg.

Wij hebben hier ook zo van wat is dit nu. Of ontpillen of miss wel een kleinse spruit wat in aantocht is

7. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Haha, hier ook eentje die daar last van heeft!:p

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Spannend dames! Even afwachten en dan testen lijkt me. Succes x

9. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Duurt wel lang hoor, dat afwachten... Zit ook om de 10 minuten op de wc om te kijken of er al iets is. :$

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Snap ik helemaal :) ik ben ook aan het wachten, weliswaar op iets anders... Iedere keer als ik op het forum kom zie ik weer die ticker... 1 maand, 1 week en 5 dagen... weer een dagje minder. Maar het gaat nog steeds niet snel genoeg.

Ik denk aan jullie en leef met jullie mee :)

11. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Spannend dames! Ik zou zeggen, wacht tot je NOD en doe dan een test. Dat is de enige manier om uitsluitsel te krijgen. Alle kwaaltjes kunnen iets betekenen, maar kunnen ook niets betekenen. In dat opzicht kan je lichaam je aardig voor de gek houden.
    Ik duim voor jullie.

12. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Marieke, ik zie het inderdaad aan je banner! Wat superspannend zeg.. Maar wel erg leuk! Veel succes met het wachten :)

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Dank je :D jij ook *knuffel*

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi ts, ik herken je symptomen!
    *rond de tijd dat de innesteling zou moeten plaatsvinden had ik steken in mijn buik en heel raar gevoel, echt heel duidelijk.
    *later nog een paar keer steken
    *in mijn borsten voelde ik ook af en toe steekjes, maar durfde dat niet met zekerheid te zeggen
    *ik had het steeds heel erg koud, terwijl de kachel stond te loeien;)
    Lijkt veel op jouw symptomen en ik had dus idd een positieve test!:)

Succes!

15. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Maandag is volgens de kalender mijn nod dag, maar omdat ik woensdag de eisprong had ga ik uit van woensdag.
    Mijn cyclus is 30-31 dagen, maar altijd 14 dagen na de eisprong wordt ik ongi.

Zo stom, kan bijna niet wachten om te testen...
    Heb er al 1 gekocht hihi
    Bij mijn zoontje was ik er veel minder mee bezig, heel bizar...

16. Dalabo8585

31 okt 2014
    35
    1
    8
    Vrouw
    mijn eisprong was overigens op de 26e...... Cyclus van 28 dagen..... Maar wat denken jullie gezien mijn vorige bericht? Zou het kunnen dat ik nu al positief getest heb??? In dat geval zou Appeltje1985 het ook wel eens kunnen proberen ;)

17. Moess

Moess Niet meer actief

Als de 29e je eisprong was lijkt het me nog erg vroeg, de innesteling is pas later. De eisprong is nog geen week geleden. Ikzelf heb ook een gevoelige eisprong en de klachten die jij omschrijft van de dagen na de ovulatie zijn herkenbaar. Ik ben er van overtuigd dat het gewoon een beetje 'beurs' aanvoelt door het springen van het eitje. Ik heb dit al 19 rondes...
    Natuurlijk kan het bij jou anders zijn.

18. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Het verschilt nogal per persoon. Het zou wel erg vroeg zijn, maar ja als het licht positief is, is het positief! Je zou er nog een testje op kunnen wagen na je nod :)

19. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Een cyclus van 28 dagen en een eisprong op dag 26.... Je ongesteldheid komt gemiddeld 14 dagen na de eisprong... Kan dat dan wel kloppen? Is je eisprong niet eerder geweest dat je nu zwanger bent ipv eisprong hebt zo laat?

20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Het kan van alles zijn en helaas kan alleen een test je uitkomst bieden. Ik had ook allerlei symptomen die ik normaal nooit had en ben gewoon ongesteld geworden. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.

Deel Deze Pagina