ongesteld?? innestelingsbloeding ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnYa, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnYa

AnYa Nieuw lid

13 nov 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.. ik zit met een vraagje.. 2 oktober ben ik ong. geweest.. 6 november heb ik 5 dagen ``gebloed`` elke dag 1 drupje.. bijna niets dus en zonder buikpijn. normaal gesproken ben ik minstens drie dagen heftig ong. met best veel buikpijn.. Ik heb nu op dit moment ook een beetje gevoelige tepels en een rommelend gevoel in mn buik.. mijn vraag is dus of dit een innestelingsbloeding geweest kan zijn.. omdat dit normaal gesproken eerder plaats vind. en wanneer ik dan zou kunnen testen? (ik ben nu ong. 2 jaar van de pil af)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt nu gewoon testen. Dan weet je of het een zeer lichte ongesteldheid was of een innestelbloeding. Is die negatief, dan over een paar dagen herhalen. Weer negatief, dan kun je je gaan richten op je volgende eisprong,

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ja, testen!!! Ik ben benieuwd.... Klinkt namelijk als innestelingsbloeding!
    Spannend...... Ik ben benieuwd! Laat jij het weten?

4. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had dinsdag op dag 30 van mijn cyclus precies hetzelfde maar dan maar 1 dag bloed en dag ervoor beetje bruin en verder veel helder slijm. Dacht een gekke menstruatie of late eisprong met ovulatiebloeding. Maar nu ik jouw bericht lees denk ik oei misschien toch even testje doen!!
    Jij succes laat je het weten?

5. AnYa

AnYa Nieuw lid

13 nov 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm.. vanmiddag getest. .. negatief :( maar vind het nog steeds heel erg vreemd.. te vroeg getest ? omdat je normaal gesproken voor je menstruatie een innestelingsbloeding hebt.. heb al een dochtertje van nu 3 bij haar heeft het ook een dik jaar geduurd voordat het gelukt was.. nu dus al 2 jaar bezig. .

Deel Deze Pagina