hallo! Alweer een tijd geleden dat ik hier bericht gepost heb! Altijd veel steun gehad hier, vandaar dat ik nu weer terug ben! Ik denk dat ik weer zwanger ben maar twee testen waren negatief, een vaag positief. ik heb terugereknd wanneer ik zwanger kan zijn geraakt, dat was op zn drie maanden geleden, daarna braaf rubbertje gebruikt.. . Ik weet eigenlijk zker dat ik weer zwanger ben, ik voel me precies hetzelfde als bij mn eerste (hoofdpijn, pukkeltjes, bandenpijn en moe moe moe) en mn buikje is ook precies even groot als bij mn dochter rond drie maanden en helmaal niet in verhouding met de rest van mn lichaam. . Ben ook al vier maanden niet meer ongesteld geweest maar dat komt door de bv... wie heeft dit ooit gehoord of zelf meegemaakt? Anders speelt mn lichaam wel een heel gemeen spelletje met me! groetjes en veel succes aan de meiden die aant klussen zijn! Diana
ik zou eens bloed laten prikken bij de ha daar kunnen ze het hcg hormoon precies zien dan heb je zekerheid heel veel succes meid