Hallo, Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest omdat ik gisterochtend ineens bloed ben gaan verliezen. Zij heeft een inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoedermond is nog gesloten maar ik heb redelijk wat rood bloed verloren met een beetje slijm en stolseltjes (sorry voor de details ). Nu moet ik de 29e naar het ziekenhuis voor een inwendige echo dus we zitten nog even in spanning. Ik had vanmiddag wel het idee dat het bloeden wat minder werd. Hoe groot zou de kans zijn dat het toch nog goed zit met de kleine schat??? Komt dit vaker voor dat vrouwen toch best hevig vloeien aan het begin van de zwangerschap maar waarbij het toch goed is gekomen?? Ik weet dat het lastig is om hierop te antwoorden omdat geen geval gelijk is... Liefs In AFwachting
Hoihoi, Ik kan geen percentage noemen want inderdaad elk geval is anders. Maar zeer zeker zijn er vrouwen die de hoop al hadden opgegeven...er zeker van waren dat het een miskraam was en waar we een prachtig kindje zagen. Dus geef niet op! Blijf geloven in je ichaam! Imke