Hallo allemaal, Mijn vriendin heeft mij gevraagd of dat ik via hier een vraag voor haar wilde stellen, ja dat wilde ik wel doen voor haar. Zij heeft haar ei voor de laatste keer 20 / 21 februari ongeveer gehad. Een dag ervoor seks gehad en op de dag ook seks gehad. Zij had van gyncaeloog begrepen dat zij eigenlijk op 6 maart ongesteld had moeten worden maar zij dacht 10 maart pas omdat zij elke 10ste netjes ongesteld was geweest. Sinds paar dagen was zij erachter gekomen wat zij nog nooit eerder had gezien was echt duidelijk een witte slijm, zie die 2 foto's van mijn vriendin. ( sorry voor de smerige foto's ). Naast witte slijm, heeft zij ook symptomen zoals bleek eruit zien, veel wakker geweest, borsten die een beetje groter zijn en krampachtig die zo sterk op menstruatiekramp lijkt. Ikzelf heb zo'n sterke vermoedens dat zij zwanger is. Volgens haar vriend kan zij misschien zwanger zijn. Wat denken jullie zelf?
dit is vruchtbaar slijm! Hoe is ze achter haar eisprong gekomen 2 weken geleden? Heeft ze ovulatietesten gebruikt, of getemperatuurd? Is ze niet 100% zeker van haar eisprong dan kan het best wezen dat ze dus NU in haar vruchtbare periode zit
Tja, zij zei het is ook door gyncaeloog bevestigd dat zij eisprong heeft gehad... Haar laatste eerste mentruatiedag was 10 februari...
dan zou het inderdaad ook nog kunnen wezen wat pitahaya zegt, restanten sperma Als zij de 6e ongesteld moet worden zou ze een test kunnen doen, zeker aangezien ze al klachten heeft
Precies ja ik heb haar ook al gezegd maar ze twijfelt heel erg net als haar vriend. Ze willen het liefst tot vrijdag wachten.
Mijn vriendin is vanochtend helaas wel ongesteld geworden. Inderdaad was dat waarschijnlijk de vruchtbaarheidsslijm? Maar naar mijn mening was dat wel erg laat dat zij zo laat pas slijm had verloren en een draadje kon maken (haar menstruatie was 11 feb en volgens de vruchtbaarsberekening was ze tussen 21 feb en 25 feb vruchtbaar maar echter had ze een witte slijm pas op 4 maart ?)
Je kunt niet uitgaan van slijm of van kwaaltjes. De dikte van afscheiding en de rekbaarheid kan per cyclus verschillen. Rekbare afscheiding KAN duiden op een eisprong maar hoeft niet zo te zijn. Daarnaast kan een eisprong makkelijk een paar dagen eerder of later in de cyclus voorkomen.
Tja dat kan. Een lichaam is geen robot welke zich aan berekeningen vasthoudt! Beter kan zij dan ovulatietesten doen welke gebruik maken van haar urine. Zijn vele malen nauwkeuriger. Berekeningen, apps, banners, kalenders gaan allemaal uit van een gemiddelde en kunnen nevernooitniet specifiek in jouw lichaam kijken. Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een berekening zegt dat ie moet gaan doen.
Geen.. ik gok ook dat er helemaal geen 'vriendin' is Trouwens TS, volgende keer even een waarschuwing in de titel over onsmakelijke foto's en zo.
Jeetje verwijder deze shit man.. ze is ongesteld geworden oke balen maar haal die foto's weg. Dit is gewoon een foto van iets wat uit iemands kut komt.. sorry maar dit gaat echt te ver Mijn eigen zus zou zulke foto's niet eens doorsturen naar mij.. maar ach t zal wel fijne dag
Zo ook goede middag... zoals hierboven gezegd had TS beter even kunnen aangeven dat er een minder smakelijke foto bij zat. Maar het zijn geen foto's van ongesteldheid zoals jij nu suggereert... vruchtbaar slijm is een veelbesproken topic hier op ZP en ik heb wel vaker mensen foto's zien posten. Ik zou het niet doen zelf maar ik kan me best voorstellen dat je je afvraagt óf het vruchtbaar slijm is en er zijn genoeg dames die daar over willen nadenken. Jij bent daar blijkbaar niet een van sluit dan gewoon het topic en lees elders verder lijkt mij. @TS, volgende keer inderdaad even een waarschuwing voor de foto graag !
Omdat ze ongesteld is geworden kan dit topic wel dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl