uitblijvende menstruatie, niet zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bla, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bla

bla Nieuw lid

14 mei 2008
    1
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 5 oktober bevallen van een mooie dochter :D
    Daarna 3 maanden volledige borstvoeding. SIndsdien ben ik 2 keer ongesteld geweest, cyclus van 5 weken, net als voor de zwangerschap.
    Nu zijn we 8 weken verder en ben ik nog steeds niet ongesteld. 4 dagen geleden had ik een heeeeel klein beetje bruin slijm, 1 keer maar. Zwangerschapstest is negatief, dat lag voor mij nog het meeste voor de hand om eerst uit te sluiten.
    Mijn vraag is: Is het normaal dat ik nog steeds niet ongesteld ben of wordt het toch maar tijd om de huisarts hiermee lastig te vallen? Ik vind ook dat mijn baarmoedermond ook erg groot is, hij lijkt erg opgezwollen. Of is het normaal dat hij zo uitsteekt?

Alvast heel erg bedankt voor je reactie!

Groetjes,

Bianca

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi bianca,

Je cycles heeft vaak even de tijd nodig om weer volledig te herstellen ook al heeft ze al twee keer laten zijn een menses te krijgen en rond dezelfde aantal dagen. je lichaam heeft een half jaar tot en jaar nodig om te herstellen. Dit betekent inderdaad niet dat je niet zwanger kan worden dus opgelet!
    Weet je zeker dat je je baarmoeder kan zien? Het is verstandig even je huisarts er naar te laten kijken.
    Imke

Deel Deze Pagina