Ik zat even wat rond te kijken op een Engelse versie van 'uitzending gemist' en stuitte op deze leuke documentaire over conceptie! Aangezien je deze alleen kan bekijken als je in Engeland woont moet je je IP adres met dit programmaatje Hide-My-IP.Com - Hide Your IP Address, Surf Anonymously, and Protect Your Identity (gratis!) even veranderen naar een Engels IP adres! Vervolgens kan je de uitzending bekijken! Hier de link: The Great Sperm Race - 4oD - Channel 4 Liefs! edit: Modjes, ik wilde hem bij films,tv,nieuws plaatsen..maar dit leek me een geschiktere plek! Als hij toch niet goed staat zie ik 't vanzelf wel!!
Jammer! Halverwege zou er reclame moeten komen en toen stopte hij met afspelen... En als ik mn ip op UK heb staan, kom ik op geen enkele andere website meer dan op de site waar het programma speelt.
Ja vond ik ook wat ik ervan heb gezien! Zeker omdat ze laten zien wat het op 'mensen niveau' allemaal is. Ik schrok er een beetje van dat er op het laatst nog iets van 3000 spermacellen over zijn die nog door de eileiders moeten. Vanuit al die miljoenen!!!