zou ik nu dan zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilovinyou, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilovinyou

ilovinyou Lid

20 jan 2010
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    hier ben ik weer na een hele tijd.

ik ben al een week overtijd.(heb de laatste tijd wel een onregelmatige cyclus gehad) Ik heb nu sinds zondag erge pijnlijke borsten, ze zijn erg gespannen en mn tepels zijn veel dikker. mn klieren zijn flink opgezet. de pijn begint smiddags en blijft dan de hele dag. als ik de dag erna wakker wordt heb ik weer geen pijn meer. sommige dingen vind ik raar smaken wat ik normaal heel lekker zou vinden. heb maandag getest en dat was negatief. weten jullie wat het kan zijn? ik heb mezelf voorgenomen dat als ik vrijdag nog niet ongi ben dat ik naar de ha ga. ik heb ook nog helemaal geen buikpijn wat ik normaal wel zou hebben als ik ongi zou moeten worden

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik duim voor je!

Ik heb ook een hele tijd allerlei dingen gehad die ik anders nooit had en iedere keer weer dacht ik dat het dan eigenlijk raak was. Deze maand helemaal geen klachten gehad, gewoon buikkrampen alsof m'n menstruatie eraan zat te komen en een positieve test gehad vanmorgen! Je lichaam kan je dus ontzettend voor de gek houden ;)

3. ilovinyou

ilovinyou Lid

20 jan 2010
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    oooh van harte gefeliciteerd!
    wat denk jij, zou ik nog eens opnieuw testen?
    ik durf het eigenlijk niet meer hahaha...

4. ilovinyou

ilovinyou Lid

20 jan 2010
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    heb net getest. ik zag een heel wazige streep. nu kijk ik net nog s en de streep is weg:(. wat moet ik nu geloven????

5. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Kruidvat test halen, doosje van €5 waar 2 inzitten en deze doen.

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Tsja, vervelend die vage testen! Een ander merk proberen inderdaad, of nog een paar dagen wachten (durf het bijna niet te typen....)...

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon nog een keer testen. op welke cyclusdag zit je en wat is je langste cyclus tot nu toe?

Deel Deze Pagina