Kiekeboe en Jipje, weten jullie al wat meer?! Ik had pas wel een posi ovu test, omdat ik geen zw test durfde te doen... dat schijnt ook op zwanger te duiden... ik ga denk ik volgende week testen... heb al 4 nega testen gehad of zo dus ik durf eigenlijk ook niet meer. Als ik wel zwanger zou zijn, zou ik vandaag al 8 weken zijn!! Dus mocht het zo zijn, hoef ik niet meer zo lang te wachten voor ik het kan vertellen Blijven hopen!!
Nou ben vanmorgen ongesteld geworden, jammer maar aan de andere kant weet ik ook waar ik aan toe ben. Begin nu aan de 2e ronde, dusja 1e ronde zou wel erg snel zijn (kan natuurlijk wel) misschien deze maand wat meer geluk haha
Jammer, volgende ronde misschien meer geluk. Ik na 4weken overtijd test gedaan enja hoor weer positief, 2de is op komst..
@ jipje: Wat jammer, maar nu weet je dat je een normale cyclus hebt en er volop voor kan gaan! Succes! @ testje: Gefeliciteerd meid!!! Da's 2 op een jaar? @ roosje: Kan ook zijn dat je eisprong later geweest is? Want als je pas nog negatief testte lijkt het me niet dat je dan al 8w zwanger kan zijn... Als de ovutesten positief blijven, zou ik toch nog eens een zw-test doen...
Zit eigenlijk met soortgelijk iets. Vorige maand cyclus van 27 dagen. Vond ik vrij normaal want had dat vroeger ook voor ik mijn pil nam. Nu al vier dagen overtijd... Heb getest 2 dagen voor NOD en was negatief, voel echt ongikrampen maar nog steeds geen bloed... Durf nu ook niet meer echt testen. Als het weer negatief is dan weet ik dat er iets niet pluis is met mijn cyclus...
Misschien morgen toch maar weer eens een vraag neerleggen bij een verloskundige. Het voelt gewoon anders! Maar vandaag getest en weer negatief Ik snap er niets van, ben al 4 weken overtijd. Ik weet best dat het een onregelmatige cycles kan zijn, maar vindh et wel heel lang...
Hallo Jipje Ja ik heb gebeld, zij geven aan dat ze het gek vinden dat mijn menstruatie uitblijft, omdat ik hiervoor wel maanden een regelmatige cycles had. Ook zeggen ze dat zw.testen uit de winkel heel erg gevoelig zijn, dus dat negatief ook echt betekend dat je niet zwanger bent. Ze adviseren dat als ik me zorgen maak, toch even een afspraak bij de huis arts 'moet afdwingen', dus niet laat afschepen met nog even afwachten (ik heb recht op een afspraak). De laatste keer dat ik daarheen belde gaven ze het advies het nog 2 weken aan tekijken. Dat zou volgende week woensdag zijn, dan zit ik op dag 68, dus ik denk toch dat ik het nog even tot maandag aankijk hoe of wat en dan evt. een afspraak maak om te kijken wat er aan de hand is. Heb inmiddels wel al 2 dagen continue last van mijn buik, zo'n zeurderige pijn en best wel duf en afwezig.. (maar dat kan ook zijn omdat we binnenkort de sleutel krijgen van ons nieuwe huis)
toch vreemd dat het zo lang uitblijft, maarja stress kan er voor zorgen dat je ongi uitblijft.. was bij mij ook,, had gesprek op het werk en was daar erg gespannen van,, 2 dagen na het gesprek werd ik ongesteld Ik ga trouwens nooit eerst naar de HA voor een doorverwijzing! Ik bel gewoon naar het ziekenhuis en ik maak een afspraak. ik betaal iedere maand veel aan mijn zorgverzekering dus wil ik ook de zorg krijgen waar ik voor betaal!! dus dan kan de arts wel zeggen dat je moet wachten enzo, maar waarom betaal je er dan voor??? Maar moet je nu wachten tot volgende week woensdag of ben je ondertussen al iets meer te weten gekomen??