Wat slikken jullie om eisprong op te wekken/ongi te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door namida, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Ben benieuwd wat jullie slikken.
    Omdat ik zelf nu niet ongi word/geen bloed maar een lichte verkleuring(ik slik PMPcapsules van Efamol)
    Verder ook geen symptomen van naderende ongi...

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik slik hier niks voor maar heb wel eens gehoord dat meiden teunisbloemolie gebruiken om de cyclus te verkorten.

3. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Dank,
    ja dat zit ook in die van Efamol.

4. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ik slik al tijdje multivitaminen performance van centrum en dat heeft mijn cyclus weer netjes tot 28 dagen gemaakt i.p.v. 40 en onregelmatige pfff

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als het een hormonaal probleem is (bijvoorbeeld PCOS), dan is dit niet op te lossen met vitaminepillen of homeopatische capsules. Hier alles geprobeerd, maar helaas geen effect.

Je kunt zelf eigenlijk niet een eisprong of menstruatie opwekken, omdat er iets hormonaals voor nodig is. Als er geen eisprong geweest is, zal er ook geen menstruatie volgen. Dan kun je achteraf wel vitaminen slikken, maar dat verandert niks aan het feit dat er geen eisprong was.

6. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Er zou een natuurlijk middel zijn voor de eisprong op te wekken, een soort natuurlijke clomid. Het is een product op basis van soja isoflavonen. Er is een dame die er een topic heeft over geschreven. Bij haar hielp het, bij mij niet, maar ik heb een lichte dosis genomen. Volgende maand probeer ik een hogere dosis. Ik zoek even de link op van het topic...

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik ben zelf sinds maandag begonnen met het slikken van zwangerworden van de Etos. Hopelijk reageert mijn lichaam er positief op! Ik ben nu 100 dagen al aan t wachten op een menstruatie..

8. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik zal me ook ff in dat aangeboden topic inlezen! Kan nooit geen kwaad :)

9. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Dank je. Heb het inmiddels gelezen.
    Ik kijk het nog even aan. Evt vanaf januari als ik me meer ermee bezig gaat houden.

Zijn er nog meer meiden die iets slikken van drogist oid?

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb teunisbloemoliecapsules en Etos zwanger worden gebruikt en beide maakten mijn cyclussen korter.
    Toch ben ik er niet zwanger mee geworden, alle keren dat ik zwanger werd gebruikte ik helemaal niets (wel gewone vitaminen met foliumzuur natuurlijk).

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik ben nu net begonnen met teunisbloem olie sinds 6 dagen. Maar omdat ik nu al in de 80 dagen zit, weet ik niet of het nu nog ergens effect op gaat hebben.. Ik wilde ook die Efamol pmp proberen maar woon in het buitenland en moet t dan bestellen en laten bezorgen etc. En teunisbloem olie kon ik hier ook gewoon krijgen. Ik wil zo graag een normale cyclus! En je leest van alles maar alles spreekt elkaar ook weer tegen. De etos zwanger worden pillen, tarwekiem olie, teunisbloem pfffff.....

Deel Deze Pagina