Zoals de titel al zegt, meeste testen vaker dan 1x, ik ook en heb er inmiddels 3 op een rij gedaan, waarvan 2 kv(clearblue plusje gaat na dag weg) Ben benieuwd! En zet er even bij hoeveel dpo je was. Ik begin, mijn clearblue is met 10dpo daarna bovenste kV 11 en onderste vandaag 12dpo
Hierbij die van mij Boven is van gister en onder van vandaag. Zaterdag mn nod... Dus van het weekend toch nog een keertje testen denk ik 😉
Misschien een domme vraag, maar wat is dpo? Ik weet alleen wat nod is... En btw ladiesss, Gefeliciteerd!!
Mooie testen dolliej, die zie je mooi oplopen! En me988 ik las in een ander topic dat zaterdag ook jouw Nod is hopelijk ook een super knaltest voor jou dan
Dank je 😊 was enige houvast ik had in hoop dat geen tweede bbz is, duim dat je zaterdag ook een knaltest hebt
Gelukkig zie ik bij anderen ook meerdere testen... voelde me zo suf om weer bij t kruidvat aan de kassa te staan met n doosje... Ik kan het nog steeds niet geloven Mn dochtertje is al 8... en natuurlijk ook gelijk na het verwijderen van mn spiraal... Had het echt niet verwacht Bovenste zonder flits en onderste met flits
Hahaha ja Angelaatjuh, het is gewoon fijn om te zien als de testjes oplopen morgen op mijn nod ga ik ook de clearblue digitale test doen die aangeeft hoe ver je bent. Hebben mensen daar ervaring mee? Zo ja klopte het wat de test aan gaf?