Hoi meiden, mn vriend en ik gaan voor een 1e kindje en zijn nu 5 maanden bezig. Hij wordt gek als ik er steeds over begin dus wil ik het graag even hier kwijt Ik heb zondag 2 juli NOD en dit keer voel ik me echt anders, mijn borsten zijn sinds zondag echt gevoelig, ik voel ze de hele dag eigenlijk en ben ook misselijk in vlagen. Ik heb echt het gevoel dat het raak is en merk dat ik me er nogal in mee laat sleuren. Ben bang dat het dus flink balen wordt als het niet gelukt is. Zondag voelt nog ver weg, ik zou graag een paar dagen eerder testen met zo'n clearblue test.. Wat vinden jullie? Goed om vast te testen of toch deze week maar uitzitten? Alvast bedankt!
als je echt misselijk bent door de zwangerschap moet dat al lang op een test te zien zijn. maar het zou ook goed kunnen dat het door andere hormonen komt. ik had ook allerlei kwaaltjes steeds maar dan werd ik toch ongesteld. de keer dat ik wel zwanger bleek te zijn had ik eigenlijk nergens last van. je zou eerder kunnen testen, maar dan zou ik dat wel met de 2voor5 van het kruidvat doen, die geven het betrouwbaarste resultaat. en dan zou ik niet eerder dan woensdagochtend testen. hou dan wel in je achterhoofd dat negatief niet meteen betekent dat het ook niet raak is.
Hoi, op aanraden van @MissFluffy een Kruidvat test gedaan en ik zie een superlicht streepje, hoop dat het op de foto ook te zien is? Wat denken jullie? Over 2 dagen nog meer eens proberen, spannend...