Zwarte laminaat/vloer

Discussie in 'De lounge' gestart door TanteTrien, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Wij zaten te denken aan een nieuw vloertje
    Nu kwamen we op het idee om zwart te nemen
    Wie van jullie heeft ook een zwarte vloer
    En hoe hebben jullie je interieur erop af gestemd??
    Willen sowieso witte muren houden zodat het niet te donker wordt..

En hebben jullie misschien voorbeelden van jullie interieur of van hoe jullie het zouden doen, we willen trouwens ook een kleed bij de bank maar geen wit.. Geen idee welke kleur wel trouwens😉😋

Ohja en volledig nieuwe meubels willen we ook

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Wij hadden in ons vorige huis zwart laminaat in de slaapkamer en ik vond het echt niks. Stof, haren.. Alles zag je. Maar dat heb je ook meer in een slaapkamer natuurlijk

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wij hebben zwart laminaat en hebben er echt spijt van.
    Je ziet er alles op. Ook al stofzuig en dweil ik dagelijks.

Onze meubels zijn licht eiken.
    Banken donker bruin.

Wij willen ook een kleed maar weten ook nog niet welke kleur.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij hebben boven in een van de slaapkamers een donkerbruine pvc vloer en je ziet daar echt alles op...

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    #5 Niny, 27 jan 2016
    Laatst bewerkt: 27 jan 2016
    Hier zijn het donker grijze tegels, zoals gezegd je ziet er veel op. Scheelt dat er nog wat reliëf in zit en je dus niet alles ziet liggen.

Grijze bank, witte en bruine tinten meubels. En witte accenten vooral nog.

Mijn schoonouders hebben zwarte tegelvloer, is een huis met veel ramen. En iemand die erggg veel poetst. Dan zie je niks...na een aantal uurtjes kleinkinderen en familie is dat anders;)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Mijn ouders hebben ook een zwarte vloer. Geen laminaat overigens. Maar mijn moeder vindt het vreselijk omdat je er alles op ziet. Ze hebben er grijze banken bij. Het staat wel heel mooi hoor maar je moet erg van schoonmaken houden ;)

7. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    GEEN ZWARTE VLOER NEMEN! Heb er ook onwijs spijt van, wij hebben een zwarte tegelvloer, harstikke mooi maar je ziet er echt ALLES op, ieder kruimeltje, haartje etc. En dan schijnt de zon er ook nog eens op. Denk dat je beter een lichtere vloer kan nemen.

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik heb zelf geen zwarte vloer, maar iedereen die ik ken met een zwarte vloer heeft spijt. Dus ik zou het niet doen!

9. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Wij hebben een donkergrijze pvc vloer.. maar wat ze hierboven ook zeggen: je ziet er alles op! en bij ons heeft het de huiskamer heel donker gemaakt ondanks de witte muren. Ik zou in het vervolg niet weer zo'n donkere vloer willen hebben.

10. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Dankjulliewel tot zo ver☺️
    Ja ben indd ook erg bang om echt alles erop te zien
    Hebben ook nog 2 katten, dus dat is helemaal feest natuurlijk met die haren, pff moeilijk hoor heb namelijk erg mooie vloeren gezien in het zwart

11. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik heb ook een zwarte tegelvloer. 2 honden en 1 kind.
    Ik heb een gruwelijke hekel aan die vloer. Elke dag stofzuigen en dweilen is eigenlijk een must hier.
    Je ziet echt werkelijk alles. Het liefste zou ik hem er vandaag nog uitgooien en een andere vloer nemen.

Aan jou de keus maar ik geef je als aanrader een grote NEE

Wij hebben overigens een zwarte leren bank, blank eiken meubels, witte plinten en lichtgrijze muren.

12. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hadden dan geen zwarte vloer maar een donker bruine laminaat vloer. Man wat ben ik blij dat wij door lekkage een andere vloer mochten uitkiezen!!! Hier nooit geen donkere vloer meer. Zoals reeds vaak gezegd je ziet er werkelijk alles op. En het maakt de ruimte ook een stuk kleiner/benauwder.

13. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Wij gaan voor wit als we nieuwe nemen.

14. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wij hebben een zwarte vloer enkel in de badkamer dan wel. Stofzuigen, dweilen, je ziet er ALLES op!

15. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Als je van schoonmaken houdt is zwart heel mooi..

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb een donkergrijze vloer met houtnerf en ben er na 4 jaar nog steeds superblij mee. Op deze vloer valt het erg mee met wat je er op ziet. 1 keer per dag/2dagen stofzuigen voldoet prima. Zelfs met 2 kinderen, 2 katten en een man😛

Bijgevoegde bestanden:

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hmmm foto staat op zn kant, sorry... En door de flitser lijkt hij wat bruinig, maar is echt grijs

18. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hebben niet een volledig zwarte vloer, maar dit:

Wij hebben een hond en 2 kinderen. Wij stofzuigen elke dag, maar dat doen we standaard. Mijn vriend kan niet tegen kruimels....;)
    Ik zou zelf niet snel voor een compleet zwarte vloer gaan; het lijkt mooi, maar je irriteert je al snel de blubber.

Wat betreft een kleed of iets, zou ik gaan voor een grijs kleed.
    Wit is al heel snel niet meer wit. Zwart op zwart is wel heel zwart en grijs is nog makkelijk te combineren.

Oh en je ziet op onze vloer echt niet alles. Verre van!
    Je ziet eigenlijk niks, maar aangezien mijn vriend dus niet tegen kruimels kan, voelt hij alles en stofzuigt daarom elke dag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      2
  19. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Met katten en een voorkeur voor zo nu en dan een dagje niet poetsen: niet doen. Net als een witte vloer of een vloer in een tint.

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik raad het ook echt af! wij hebben grijs maar dat is al een drama met katten, voetstappen echt alles zie je. Met zwart helemaal. Zou het echt niet doen!!

Deel Deze Pagina