Even een vervolg op mijn vorige onderwerp. Vanmorgen om 5:02 is mijn opa overleden. Gister overdag en de nacht ervoor was hij zo bang dat Hij die nacht en dag alleen maar heeft geschreeuwd van angst. Hij heeft gister spierverslappers gekregen (injectie) en is toen eindelijk na een week zonder echt slapen gaan slapen. Hij is savonds rond 20:30 nog wakker geworden om weer te schreeuwen en heeft weer een injectie gekregen. En is niet meer wakker geworden. Rond 4:45 is mijn oma uit haar bed gehaald omdat het binnen nu en een uit zou gebeuren. Dit zagen ze aan zijn ademhaling. En hij is rustig zonder angst en verkrampingen heen gegaan om 5:02. Bedankt voor t lezen.
sterkte meid krijg hier kippenvel van mijn over grootoma is ook vanmorgen overleden op dezelfde tijd en wat jij beschrijft is ook bij haar gebeurd. zij heeft op een gegeven moment nog wel wel letterlijk gevochten met verpleegers en familieleden en daarna na de injectie in slaap gevallen en overleden. kippenvel loopt echt over me rug. iig nogmaals heel veel sterkte