nou wij hebben dus al heel lang de X-adventure Swivel LTD ( uit 2007) wagen staan maar nu komt het er zou ook een maxicosi op kunnen maar HOE ? de echte maxicosi is te breed dus waarschijnlijk alleen de maxicosi van X-adventure zelf maar waar moet je die adaptors geplaatst worden? we komen er hier echt niet uit... en op internet is nergens een plaatje te vinden van deze wagen met de maxicosi er op en toch overal staat dat het wel zou moeten kunnen iemand een iedee?
Ik ga het je proberen uit te leggen De adapters plaats je onder de handvaten die je omhoog trekt om hem in te klappen. Zowel de maxi cosi als x-adventure stoel kunnen er op. Je hebt voor Maxicosi alleen wel speciale adapters nodig. Als het niet duidelijk is zal ik het proberen duidelijker uit te leggen. Welke autostoel heb jij en welke adapters?
bedankt voor je reactie we hebben een maxicosi city en voor mn gevoel gaat dat nooit passen ik heb nog geen adapters ik was eerst aan het uitzoeken of dat nu dus wel kan op deze wagen. dus als ik het goed begrijp moeten die adapptes tussen die stukjes onder de handvaten waardoor die dus ook niet in zou kunnen klappen. vanmiddag gaan we naar babydump miss moeten we alles maar mee nemen en even passen en meten daarzo
jaaaaaaaaaaaah... eindelijk een plaatje! heb me gister kapot gezocht ! heel erg bedankt hier komen we wel verder mee
haha Mooi zo Wij hadden zelf ontdekt (nouja moet heel eerlijk zijn dat het meer een "foutje" was omdat wij ook niet wisten hoe die moest . Maar je kan hem ook vast maken bovenaan, zeg maar waar je nu op het plaatje dat netje aan ziet hangen, hij staat dan ook heel stevig en dan zit je kindje op dezelfde oog hoogte als jij . maar goed zo hoort het dus niet, maar daar kwamen we pas na 2 maanden achter. Weet trouwens niet of dat ook kan met jullie Maxi-cosi.
vandaag dus naar baby dump geweest en er eentje laten bestellen al word het wel net gebracht waarschijnlijk NET voor me uitgerekende datum maarja het moet maar 29,95 was dat ding dus viel nog mee vond ik. wij in die winkel onze kinderwagen zoeken overal staan kinderwagens zowel met als zonder maxicosi als voobeelt er in behalve die wij zochten. maarja aan zo een man gevraagt en die vertelde dus hoe het moest enzo en dat ze die dingen ook verkochten alleen zijn er 2 soorten een die hangt die inden hun eng dus verkopen ze ook liever niet en eentje die klikt die niet 100% gemaakt is voor deze wagens maar wel passen vandaar ze die dus verkopen en die vinden ze wel prima werken.... ze passen alleen niet op de "neppe"kinderwagens zoals die dingen van de blokker en de hema enzo mja die hebben wij gelukkig niet
Wil me nergens mee bemoeien, maar pas altijd op met adapters die niet voor die wagen zijn gemaakt. Daar zijn ze niet op getest. Elke fabrikant moet zijn spullen aan een strenge controle laten ondergaan eerdat het verkocht mag worden. Dus die adapters zijn goed getest. Zijn die van jou dat ook op die wagen? Want als er iets mee gebeurd dan vervalt de garantie van je wagen en maxi cosi en kan de fabrikant niet aansprakelijk gesteld worden. Maar als het goed is dan moeten ze dit erbij vermeld hebben.
nou hun zijden dus er is een speciale voor de x-advonture wagen die ik heb MAAR die vinden hun te eng je maxicosi hangt dan aan een stukje plastick zeg maar. en schommelt heen en weer dus vinden hun niet veilig genoeg dus laten ze ook in het magazijn hangen. maar er is dus een andere die dus ook op deze wagen past en er stevig in klikt waardoor je maxi cosi niet schommelt tijdens het rijden. en die adviseren ze dus ook voor min wagen ipv. dat schommelende ding .. dus neem aan dat dat wel goed zit