uitdagen, uitdagen , uitdagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

ook hier gaat onze man zelf staan.
    van de week viel ie tegen de box, waar ie in stond, met als resultaat een blauwe plek op zn kinnetje
    ik voelde me zo schuldig, op het cb zeiden ze ook al dat je heir weinig aan kunt doen.
    Ik kan niet elke seconde bij m zijn en voorkomen dat hij valt.
    lastig en vermoeiend maar ook heel leuk

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Op de leeftijd die jouw kindje heeft is ze echt niet bewust mama en papa aan het pesten of dingen expres toch doen. Ze moet nog leren wat wel en niet mag en dat leert ze door het eindeloos te herhalen en vooral consequent te zijn (dat is het theoretische antwoord....haha... de praktijk is moeilijker :) ). Wat op die leeftijd kan helpen is nee te zeggen en haar dan weg te halen en ergens anders neer te zetten of een ander speeltje te geven.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Hier dus ook maar moet zeggen je went er wel weer aan, nu valt ze wel eens vaker maar ja ze moet ook leren dat de handjes van mama er eigenlijk niet zijn, nu ben ik er wel weer aan gewend...

@Rosao
    Ik denk dus wel dat mijn dochtertje het wel doorheeft hoor dat ze iets niet mag, ze kijkt heel erg ondeugend hoor...zeker pest ze mij niet maar ik geloof niet dat ze nu nog niks begrijpen.

Deel Deze Pagina