Ik heb tijdje terug Small World gekocht beetje fantasystijl (dus daar moet je wel van houden) er zitten 4 mappen bij, 2, 3, 4 en 5 personen geloof ik de combinaties van class en race die telkens willekeurig komen maakt het erg leuk
Wij spelen vaak samen robo rally. Strategisch leuk, goed nadenken en af en toe elkaar goed in de weg zitten.. Robo Rally - Wikipedia
Mr. Jack De rozenkoning Puerto Rico Mijn man vindt kahuna ook erg leuk, maar ik vind het wat minder. Al speelt daarbij wel mee dat ik altijd verloor.
Even druk gehad hier en weinig tijd voor spelletjes shoppen. Maar nu weer aan het rondkijken. Dat blokus is denk ik wel iets.
Spelletje wat hier favoriet is, is toch echt wel Magic the Gathering. Stiekem zijn we wel 2 onwijze nerds bij elkaar hoor Of Munckin, dat is ook leuk. Is goed te spelen met z'n 2, maar ook erg leuk met meerdere mensen.
Ik zie veel herkenbare, leuke spellen. Munchkin, Small World, Robo Rally. Voor de mensen, die dat soort spellen leuk vinden: Chez Geek en Killer Bunnies zijn ook aanraders!
Toen ik het word uitdagend en 2 personen zag staan dacht ik eerst aan heel iets anders..... Shame on me!
Als je een beetje Googled, kun je vast wel groepen vinden waar je bordspellen kunt spelen. Leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen
Qwirkle Ik vind zeeslag ook leuk maar mijn vriend wil dat niet meer spelen omdat hij niet snapt hoe het komt dat ik altijd win
Ja die hebben we gekocht, de "to go" versie. Redelijk verslavend. Spellen met fantasyfiguren enzo spreken ons niet aan. We willen nog wel wat gaan kopen hoor, maar de hoge prijzen van veel spellen houden ons wat tegen. Als we het niks vinden ben je zomaar even 50 euro kwijt... Zouden eigenlijk ergens moeten kunnen testen