Welke hunk van televisie vind jij aantrekkelijk. Mijn favorieten zijn;Johnny Depp Xavier Samuel chris Zegers Ben benieuwd naar jou keuze
hunk? hahaha dat klinkt wel heel Tina achtig eerlijk gezegd ben ik niet zo snel idolaat van iemand of dat ik er een beschuit mee zou willen eten. maar puur op uiterlijk dan.. Mark Van Eeuwen Thijs Romer
Ik was weg van wentworth miller in de eerste 2 seizoenen van prison break, maar buiten die serie was/is het niks (en hij is ook nog eens homo volgens mij dus tja...). Dominic Purcell uit dezelfde serie vond ik ook leuk. Johnny de Mol mag ook wel aan de ontbijttafel aanschuiven.
Die gast die Logan speelt in gilmore girls en ook die gast die Jess speelt in dezelfde serie weet niet hoe ze in t echt heten
Zo zie je maar hoe iedereen een andere smaak kan hebben joh! (Gelukkig maar). Waar de een van gruwelt, wilt de ander een beschuitje mee eten haha. Grappig om te zien!
Jaaaa!!!!!! Ga dinsdag naar de mechanic resurrection.... Dat wordt kwijlend in de bios zitten denk ik
Vroeger had ik een waslijst. Waaronder ook Chuck en anderen die ik voorbij zie komen. Nu kan ik er maar 1 bedenken: Arjen Lubach