Hebben jullie al namen voor de te verwachten kleine? Wij gaan voor Ilse of Ruben! Edit moderator: Verplaatst naar babynamen.
ja wij hadden de jongensnaam al voordat ik zwanger werd en meisjes naam sinds 2 weken maar hou het lekker nog ff geheim
Wij gaan of voor Francesco of Gennaro of...tsja een meisje? Susannah, Michaëla, Elena, Aurora, Isis, Danu,Imara Dus daar zijn we niet uit De doopnamen staan wel al vast Een jongen: Elpidio, Juan Een meisje: Christinia, Giovanna.
wij hebben er al ene voor een meisje, voor een jongen is nog wat twijfel. Nu alles kan nog veranderen; maar je begint je je er wel wat op te focussen. Wat het wordt ziet iedereen wel als het er is.
Ja wij hebben voor allebei al namen, en een tweede naam (vinden we allebei leuk) Deze hadden we al voor de zwangerschap Maar wat het gaat worden, dan moet je nog eventjes wachten
Een meid noemen wij Nikita en een jongen noemen wij Dylano of Romeo, zijn we nog niet over uit maar heb dan ook nog tijd genoeg haha
Een meisjesnaam wist ik al voordat ik zwanger werd, maar een jongensnaam nog geen idee we weten het echt niet, zo moeiijk!
Als wij een meid zouden krijgen zou het Kailey Naomi heten .. maar ja het wordt een jongen Dus we gaan hem Jayden Brian noemen... en bijna iedereen bij ons weet het al omdat we gewoon weg onze mond niet kunnen houden .. en er nog oma`s zijn die breien haha xx
Wij hebben wel een naam voor een meisje al (2 namen) maar een jongen daar zijn we nog niet uit , al hebben we wel iets op het oog, maar ik verklap niks
ja voor een meisje weet ik het ook al zker maar voor een jongen weet ik het nog niet zker..weet ook niet wat het wordt dus dat is spannend
Voor een meisje hebben we ook wel een paar opties maar voor een jongen vind ik het wel heel moeilijk! We hebben wel jongensnamen die we erg mooi vinden maar die zijn wel in gebruik in de omgevind... Moeilijk!
Jongensnaam geen probleem dat wordt Owen. Maar een meisjesnaam daar komen we niet uit vind bijna niets leuk. Wacht eventjes de 20 weken echo af en misschien hoeven we dan niet voor een meisjesnaam te gaan. Groetjes Bojenna
Wij twijfelen nogsteeds tussen 2 (of 3 ) namen. Voor een jongetje zou ik er wel zo eentje kunnen noemen..
Ik wist voor ik zwanger was al welke naam een jongen zou krijgen. Heb het altijd al een leuke naam gevonden en die heeft ie dus ook gekregen. Een meisjesnaam hadden we met een week of 15, maar die was niet nodig hahaha. Misschien voor de tweede?