Net als veel mensen in onze omgeving weten zelfs wij niet wat wij ons zoontje kunnen geven Haha. Hij krijgt al van vrienden/familie een abbo op de speelboerdrij hier en rugtas voor zover wij weten wij hebben al een stoere broodtrommel besteld. Maar willen ook iets van speelgoed geven. Owja een fiets heeft hij al 😄
Mijn dochter van 4 heeft oa een step, spelletjes(kwartet, halli galli junior en speedcups) en puzzels gekregen.. Anders zijn een leuk boek, grote schep voor in het zand nog leuke ideeën.
Hier vragen wij vooral playmobil en spellen. Kindertablet heeft hij al, misschien dat nog een optie? Geven zelf een fiets en playmobil als hij 4 wordt. Wat zegt hij zelf trouwens als je het hem vraagt? Hier bleef onze zoon maar doorgaan over een fiets (die heeft hij inmiddels, een paar maanden voor zijn verjaardag alvast gekregen)
Lego, nieuwe bal, buiten speelgoed, knutselspul, gezelschapsspellen, verrekijker, accessoires voor op zijn fiets, (stoere bel of tas) Waar ligt zijn interesse
Ow een knikkerbaan is leuk! Step heeft hij ook. Lego vindt hij ook echt fantistische maar daar wilde ik nog even mee wachten tot aan sinterklaas omdat hij nog een jonger broertje heeft playmobil vindt ik ook echt een geweldige tip! Ga direct even neuzen
Waterpistool Grote schep Spelletjes Electro Verrekijker / vergrootglas Prentenboeken /dierenatlas (ons zoontje vroeg een boek over het menselijk lichaam) Waterballonnen met bijbehorende waterspuit Knutselspullen (stickers, vouwblaadjes, klei, kinetisch zand, verf/waterverf) Walkie talkie Ridderset (helm, harnas, zwaard)
Y krijgt een karaoke set (Cd speler met microfoon en discolampen). Ze zal in het begin wel ear hulp nodig hebben met het aan- en uitzetten, maar ik ben allang blij als ze 'laat het looooooos' voortaan op haar eigen kamer meeschreeuwt
Ik ben ook alvast aan het nadenken, zoontje wordt in juli 4. Hier zal het vooral Playmobil en Lego worden. Vind hij helemaal geweldig en vraagt hij nu al weer om. Vorige jaar kreeg hij het politie bureau en daar kan hij nog heerlijk mee spelen. Leuke van dit speelgoed is, dat het zo goed uit te breiden is! Maar ook speelgoed voor buiten, zoals trekker/ hoge kraan e.d. doen het altijd goed.
Hier hebben we een boerderij, speeltuin en vakantiehuis, maar hij vind het politiebureau en het piratenschip ook erg leuk... de Porsche ook trouwens (en alles wat met auto's te maken heeft)
Dankje dames. Wij zijn er inmiddels uit. Omdat zoontje al wel 2 maand lang reageert op mijn vraag met; wat wil jij voor je verjaardag, het antwoord Ryder (Paw patrol) is. Krijgt hij toch maar de Paw patroller vrachtwagen waar Ryder bij zit. Ook een stoere broodtrommel voor de nieuwe school en een setje Lego (city veeg en graafmachine).