Omdat we langzaam wat namen aan het bedenken zijn. Hebben jullie zin om mee te denken? Dit is wel een uitdaging, jullie mogen volledig out-of-the-box denken. Dus namen die je zelf echt nooit zou geven, kom maar op. Mijn ouderste dochter heet Finja Thorvi. Dus nu namen die er (voor jongen of meisje) bij zouden kunnen passen
Svea Erla Freia Ilva Linna Mikaela Madita Metta Meya Olea Olenka Paiva Runa Ragna Saga Signa Tyra Tora Tindra Ulla Janna Globa Asta Nilsa Vita Pernille Dorete Norell Sigrid Hedwig Per Morten Gunnar Vidar Ivar Einar Jorck Tue Flemming Miro Risto Arvo
Zelf vind ik een meisjesnaam leuk.....die "ouderwets" Nederlands geschreven wordt, maar een mooie uitspraak heeft in het Zweeds: Marie (uitspraak: Marre). Maar ik zou dus nooit kiezen voor Marie.....maar Marre schrijven vind ik ook niet je van het. Ach, ik ben niet echt behulpzaam. Ik ken nog wel een Zweeds meisje van vroeger, zij heet Cecilia. Maar dan moet ik denken aan het liedje van Simon and Garfunkel.
mijn dochter heeft een Scandinavische naam, maar ondanks dat wél een voor Nederland makkelijke naam, hoewel je hem echt nooit/zelden hoort. wil hem hier niet neerzetten, mocht je hem willen weten, stuur maar pb
kijk eens bij schaatswedstrijden voor inspiratie Meisjesnamen: Asa Maja Pia Lyske Jongensnamen: Leiff Kjelld Olof Thorbjorn
Ubbe (spreek je uit als Oebe) Ivar Björn (spreek je uit als bjurn) Lagetha Floki Ragnar Hvitserk Allemaal namen uit de serie Vikings, misschien dat je er wat aan hebt. Persoonlijk vind ik Ubbe en super leuke naam.
Mooie namen heeft je dochter Ebba Willa Espen Meja Majsa Runa Kaja Tove Freja Gyda Yrsa Iselin Tilde/Tilda Ragna Ildri Vilda/Vilde Kaisa Berit Eske Kelby Yulene Siv Malin Madieke Disa Iren Lindis Silje Bor(r)/Borre Turi Stach Pjetka Yago Olan Davin Tjorven Sivar Thor Birk Eskil Lorik Alrik Rorik Tore Joona Nilo Fjall Hasse Noak Edin Iver Odin Arvid
Maj. Krijg ik er niet door bij mijn man haha. Toevallig staat hier ook Fenja op de lijst. Jonas leuk voor een jongetje .
Arvid! Wij kijken een serie, soort parodie op Vikings, en die naam vond ik direct heel leuk! Even een linkje naar de serie, misschien haal je inspiratie uit de namen van de cast of personages. https://m.imdb.com/title/tt5905354/
Dat vind ik een super leuke naam maar vind ik echt niet kunnen bij Finja Dan krijg je een soort jut en jul gevoel
Norsemen, zo leuk XD (wij zijn ook fan). Hildur vind ik overigens ook leuk maar mijn baas heet Hilde das een beetje eng