hallo meiden, Wij zijn op zoek naar een stoere korte jongensnaam. Nu is mijn man helemaal weg van de naam Bob. Ik vind hem zelf ook leuk maar vraag me af of het niet te oudbollig is. Ik hoor graag jullie mening. gr natasja
Oudbollig? Nee hoor, ik vind hem wel leuk! Gewoon een korte vlotte jongensnaam. Als jullie hem samen mooi vinden; gewoon doen!
Ja, Bob vind ik leuk! Het moet wel een beetje bij je achternaam passen (die van mijn vriend is ook kort en begint met een B, dus dan is het niet zo'n succes), maar dan vind ik het wel erg leuk.
Hoi, Ik vind Bob ook wel leuk. Je hebt inderdaad wel Bob de bouwer en de campagen Bob jij of bob ik? Maar zo heb je heel vaak wel iets met een naam. Nog wat korte namen: Pim Gijs Joep Job Jip Sam Tijn Mats Stan Lars Siem Teun Jens Kars Luuk Stijn
Ik vind Bob wel leuk, maar ik moet eerlijk gezegd ook meteen aan Bob de Bouwer en de Bob-campagne denken. Suggesties: Bas Boy Ben Cas
Ik had ook de BOB (anti alcohol) reclame in mijn hoofd. Bob de bouwer had ik niet direct aangedacht,... Persoonlijk vind ik de naam niet zo mooi en hip.
hallo, mijn jongens heten Tim en Joost, deze namen zag ik nog niet in de lijstjes voorbij komen. Heb wel wat nieuwe ideetjes voor onze in aantocht zijnde derde zoon opgedaan We hebben op dit moment Bart als naam op nummer 1 staan, maar ik heb ook andere leuke namen voorbij zien komen.....gelukkig hebben we nog even voordat we knoop moeten doorhakken. groetjes esther
Ik zou ook niet voor Bob kiezen vanwege die reclame en Bob de Bouwer. Ik moest daar wel gelijk aan denken.