Hallo meiden. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van de naam: Dylana ?! Mijn vriend en ik vinden het geweldig, en ik kan geen rare dingen vinden op internet over deze naam.. Ik ken ook verder niemand met deze naam, dus vandaar dat ik graag jullie mening wil vragen.. Alvast bedankt !
Totaal niet mijn smaak. Komt ordi over, maar dat is een fout vooroordeel ik weet het. Maar super toch dat jullie de naam geweldig vinden! Dus doen!
Ik vind het een leuke naam! Onze dochter heeft bijna dezelfde naam als 2e naam! Niets mis mee, en uiteindelijk gaat het om wat JULLIE leuk vinden!
Ik vind het een leuke naam en het past ook bij jullie voornamen, vind ik (ik weet jullie achternaam niet maar daar zal je uiteraard naar hebben gekeken of het past) Het rijmt ook op niets raars.. ook niet geheel onbelangrijk.. En jullie vinden het prachtig, dus lijkt me duidelijk dan
Dyliana/Lyliana vind ik dan mooier maar jullie keus en zeker geen gekke naam! Vind het alleen wel iets beter passen bij een getint kindje.
Ik vind het ook ordinair klinken eigenlijk. Hier in de buurt is een dorpje met allemaal dylana's en dylano's... vreselijk!
De klank vind ik mooi maar de schrijfwijze niet, Dilana veel mooier en vooral liever. Nog mooier gewoon Dila
De meningen zijn verdeeld... Wij zijn beide gelukkig helemaal niet ordinair.. Dus uiteraard willen we ook geen ordinaire naam.. We hebben ook een tweede bijpassende naam, maar ik denk dat het geheel incl achternaam dan heel sjiek en mooi staat althans i hope so! Iig bedankt voor alle reacties!