Iemand ervaring met Personal body plan? Ik lees overwegend positieve reviews maar ook enkele negatieve.
Ik vind dit oplichting. Ik ken iemand die ineens, out of the blue, hier aan 'meedoet', in de zin van dat zij nu ineens expert is en anderen kan helpen. Huh... hoe dan? Als je iets wil veranderen zou ik eerder naar een diëtist en/of sportinstructeur gaan. Dit is commerciële zooi.
Ik heb het gedaan en het komt altijd neer op minder eten en meer bewegen. Ik vind het geld niet waard. Een goede sportschool zou je ook met een goede training schema kunnen helpen en je eten invoeren kan je ook in een andere app.
Ik heb het gedaan en het heeft goed geholpen. De coach helpt je met vragen keer voeding en sporten. Ook krijg je bij wijze van een schop onder je kunt als het nodig hebt. Ik vond het fijn dat er een weegmoment is met foto's en de coach is een stok achter de deur. Maar.... uiteindelijk ben je wel zelf degene die het eetpatroon aanpast en die moet gaan sporten. Voeding werkt eigenlijk net als myfitnesspall wn die is gratis. Je hebt ook sport apps die gratis zijn volgens mij.
Ohja en iedereen kan inderdaad coach worden. Ze hebben een interne opleiding en je hoeft vantevoren geen ervaring hiermee te hebben. Sommige coaches zullen wat meer actief zijn dan de anderen. Je kan ook tussentijds wisselen van coach.