wie is er bekend met Flickr?

Discussie in 'De lounge' gestart door vd21, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vd21

vd21 Niet meer actief

Mijn iPhone zit echt continue vol omdat ik erg veel foto's en video's heb. OneDrive en Google ben ik niet zo tevreden over en ik wil ze absoluut niet verliezen. Nu heeft mijn iPhone met auto-upload de hele camera roll in Flickr gezet (dus niet een apart album gemaakt maar hij heeft mijn camera roll gekopieerd).
    Kan ik dan nu veilig alle foto's en video's van mijn iPhone verwijderen??
    Gaat t dan niet ook uit Flickr weg? :)
    ben beetje als de dood dat ik ze toch kwijt ga raken

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ligt eraan hoe je instellingen op Flickr staan. Meestal staan ze niet in de hoogste/oorspronkelijke resolutie online, maar zo wel, dan kun je ze in geval van nood altijd downloaden. Misschien toch eerder Dropbox proberen, of een externe opslag (usb of externe harddisk) dan 'heb' je ze echt zelf nog, in plaats van dat ze op een site staan. Flickr is er namelijk in principe vooral voor bedoeld om (professionele) foto's te delen, niet om ze echt op te slaan.

Wat ik alleen wel een keer heb gehad met Flickr is dat ik het wachtwoord van mijn eeuwenoude account kwijt was (ben) en het e-mailadres dat bij het account hoorde niet meer heb en dus het wachtwoord niet kan herstellen. Dus nu kan ik de foto's wel zien, maar niet (op goede resolutie) downloaden, omdat ik niet had ingesteld dat iedereen dat mag doen.

Deel Deze Pagina