Hoi Binnenkort wordt zoon 1. Wil wat uitdelen van Nijntje. Weet iemand Un welke supermarkt ze nijntje biscuit verkopen. Ik zie wel op internet van alles maar met verzendkosten schiet dat niet echt op en duur Wie weet weet iemand dit of een andere leuke tractatie. (Geen rozijntjes ) Heb zelf Nijn geknutseld dus een nijntje koekje zou erg leuk zijn.
O nee. Ik zie nu dat het onlangs veranderd is. Ze hebben die koekjes nog wel, maar is geen nijntje meer. Misschien zelf koekjes bakken? Vormpjes van nijntje zijn vast wel te vinden.
Ik zag idd dat t bolletje is geworden met een schaapje dan ga ik daar maar voor want zelf bakken heb ik geen ervaring in. En zou ook niet weten wanneer. Dankjewel alvast
Zelf maken is de enige oplossing. Het is bij wet inmiddels verboden om met deze bekende characters eten voor kinderen te promoten. Voorheen had je ook dora, minions koeken enz. Deze mogen allemaal niet meer sinds een jaar of 2.
Oke Dus knijpfruit van kikker is er ook uit? Die zag ik op Google maar ook niet meer op voorraad mag dus alleen wel dieren maar geen bekende figuren ? . Nooit geweten . uiteraard wel in efteling of Disneyland. Of plopsaland. vroeger hadden we ook samson koekjes of van Jip en Janneke dacht ik QUOTE="LisbethSalander, post: 24320106, member: 100318"]Zelf maken is de enige oplossing. Het is bij wet inmiddels verboden om met deze bekende characters eten voor kinderen te promoten. Voorheen had je ook dora, minions koeken enz. Deze mogen allemaal niet meer sinds een jaar of 2.[/QUOTE]
Hmm raar dat de action dan nog steeds koekjes verkoopt met de afbeeldingen van paw patrol dat zou dan dus niet meer mogen?
Kan t zijn dat paw patrol ook onder studio 2000 van Gert Verhulst België valt? Andere regels dan Nederland Wat ik wel raar vond ben in België plopsa geweest daar ook nijntje en jip en janneke te koop dacht echt huh en steeds meer valt onder studio 2000
Hoe kom je hierbij? De schappen liggen toch nog gewoon vol met Dora koekjes en Buurman/buurman, paw patrol? Of ben ik nou gek?
Nou, ik ben inderdaad gek Best erg eigenlijk. Het is me echt nooit opgevallen dat het er niet meer op staat