Welk stapelbed?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Bloempjelief, 8 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.614
    113
    Vrouw
    We willen de kamers wat opknappen en de jongste 2 bij elkaar op de kamer leggen. 2 bedden wordt wel erg krap, dus dan moet er toch een stapelbed in. Ik heb er een hekel aan wat betreft het verschonen/opmaken van het bovenste bed, maarja…
    Ik wil een simpel bed. Zag leuke bij de Leenbakker, maar super slechte reviews . Zie er ook eentje bij Ikea. Vind de kleur beetje saai, maar wel betere reviews.
    Welk stapelbed hebben jullie en is deze stevig? Niet dat we er doorheen zakken als we even een boekje voorlezen enzo…

2. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Wij hadden stapelbed Ties van leenbakker. Ik vond het een prima bed. Toen wij het bed niet meer nodig hadden wilde mijn stiefzoontje hem graag bij zijn moeder hebben. Dus uit elkaar en daar weer in elkaar gezet. Het bed is later nog een keer mee verhuisd toen zij een ander huis kregen en ook daar staat hij weer prima! Dus wij zijn heel goed tevreden met het Leenbakker bed

Bloempjelief vindt dit leuk.
  3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.614
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen!

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Wij hebben er 1 van kinderkamer webwinkel met een kledingkast eronder. Die is erg stevig, maar ook best prijzig. En de kledingkast is alleen handig voor hangkleding.

En we hebben er 1 van wickey, maar die is voor de wat jongere kinderen (weet niet hoe oud die van jou zijn). Die is ook stevig, maar daar kun je niet onder zitten. Die is wel een stuk goedkoper.

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.012
    14.675
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Ikea stapelbed. Die is nu al zo'n 15 jaar in gebruik en is nog prima. Een grijs metalen bed.
    Ik zie niet meer deze bij de ikea, dus kan niks zeggen over de stapelbedden die ze nu hebben.
    Op marktplaats zie je wel aardig wat stapelbedden staan die hetzelfde zijn als die van ons. Hij heette svarta.

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
  7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.614
    113
    Vrouw
    Ik zie dat deze er idd niet meer is, wel in België. Op marktplaats zie ik er idd wel een paar staan, daar ga ik ook eens naar kijken dan. Bedankt!

Zxcvb vindt dit leuk.
  8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    De meiden liggen hier in een tuffing van ikea. Hij is niet mega hoog dus wel prima te doen met opmaken. Kwaliteit kan ik nog niet veel over zeggen, hij staat ruim 2jr.

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.614
    113
    Vrouw
    Nog meer ervaringen misschien?

Deel Deze Pagina