T gaat toch al redelijk hier, maar wel kleine slokjes uiteraard dus méér als 60cc gaat er hier niet in, en nog 20cc hier van ernaast 8) . Maar soms laat Justin t ook zomaar weer uit zijn mondje lopen, vanaf wanneer gaan ze of kunnen ze écht goed drinken of is dit zeer verschillend? Ben er al ongeveer n maand mee aan t oefenen, dagelijks.
Hoi, Nou mijn dametje wil wel maar heeft het besef nog niet. Ze bij alleen maar en spuugt het daarna terug in de beker, uit een rietje gaat wel goed, ik blijf nog even bij de antilekbeker. Wanneer ze er aan toe zijn weet ik niet, het zal ook per kind verschillen. Groetjes Moique76
iris die drink al een hele poos uit een bekertje met 9.5 en ging eigenlijk na wat morsen na redelijk goed deed er dan een klein laagje in
hier met 8 maanden. Hij is nieuwsgierig en wil wel weten hoe nieuwe dingen gaan en na een poosje morsen begrijpt ie ineens (echt van de een op andere dag) hoe het werkt. Gewoon blijven aanbieden, en de rest uit een flesje geven naderhand (dat heb ik gedaan)
Wij zijn van de week begonnen met oefenen, en ik moet zeggen, het gaat redelijk. De eerste paar slokken gaan er langs, maar dan heeft hij de slag te pakken en drinkt hij zo 60 cc op.. De rest doe ik idd ook in de fles, dan kan hij zelf drinken als hij in de box ligt...