Mijn zoontje is 4 geworden en nu heb ik kindjes uitgenodigd voor een partijtje. Alleen heb ik geen idee wat ik kan doen. Zat tedenken om cakejes tegaan versieren en voor de rest lekker in de tuin spelen heb een speeltent er in staan. Leeftijden zijn van 1 tot 4 jaar Iemand anders misschien nog ideeën?
Het is gewoon een middagje met kinderen. Het zijn kinderen van vrienden. Maar daar vraag vroeg ik niet om
Die kindjes van 1 en 2 zijn er dus zonder ouders? Best heftig dan. Ik zou zorgen voor genoeg speelgoed. Bij mooi weer lekker laten spelen met water. Op deze leeftijden zullen ze meer naast elkaar dan mét elkaar spelen.
En grote bellenblaas Veel ballonnen opblazen verder vooral lekker zelf laten spelen en niet bang zijn dat je huis en zooi is na die tijd het word vast leuk
Span een wit laken/kleed over de tafel, zet verf neer met kwasten en lekker laten gaan. Resultaat; een heel leuk kunstwerk voor aan de muur in de slaapkamer. Bij mooi weer span je het om de schutting of iets dergelijks. Laat de kinderen wel een oud shirt aantrekken
waterballonnen, bellenblaas, trampoline(moet je maar net hebben) ballonnen en bak met water. die houden zich wel ff bezig dvd achter de hand houden voor slecht weer. Monkey Platter erbij en ze kunnen lekker smullen