Het gaat nu de goeie kant op. Hij heeft weinig gegeten vandaag wel goed gedronken en het tot nu toe binnengehouden.
Och jeetje, dat is snel gegaan! Je zorgen waren helemaal terecht. Moedergevoel werkt..! Maar het kan zeker snel gaan. Plasluiers en een soepele huid rondom de navel of zelfs op de arm is een goed meetpunt. Beterschap!
Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Voelt hij zich al wel fitter nu? Zal ws ook wel wat tijd nodig hebben bij die kleintjes. Sterkte met jullie knul.
Gelukkig gaat het beter met jullie knul.. Hmm, dan nu beterschap voor jullie Hopelijk knappen jullie snel op.
Nou lijkt alsof het weer overnieuw gaat beginnen... Hij heeft de hele dag diarree stuk of 6 volle natte diarree luiers en loopt iedere keer te kokhalsen, overigens echt spugen nog niet gelukkig ben wel bang voor de nacht dat het straks weer zo heftig komt. Hardnekkige griep dus
Vanmorgen twee luiers vol met diarree maar verder wel alert, ha gesproken wat te doen tegen diarree en die wilde hem zien. Ik heb aangegeven me nu geen zorgen te maken en het nog even een dag aankijken
Wil jullie nog even sterkte wensen. Onze zoon is ook uitgedroogd geweest door continu spugen. Dit is ook heel snel gegaan en we waren net op tijd in het ZH. Hij heeft er een week gelegen omdat hij er haast niet weer bovenop kwam. hij bleef maar spugen en later ook nog aan de diarree. Ik hoop zoiets nooit weer mee te maken, want we zijn echt bang geweest. Uiteindelijk is hij langzaam weer opgeknapt, maar echt op gewicht is hij eigenlijk niet weer gekomen. Hij was een lekker mollig mannetje en dat is hij allemaal kwijtgeraakt, maar goed dat hij deze reserves had. Beterschap!
sterkte meid,ik weet helaas hoe het is als een kindje is uitgedroogd,mijn meisje was 5,5 maand en was dik 2 kilo afgevallen door het niet meer drinken en eten,had geen plas en poepluiers meer en erg duf. Is toen opgenomen en mocht na 2 weken neussonde in het zh pas naar huis. Goed dat je gelijk naar het zh bent gegaan.
@ puck, dat is dus ook bij mijn meisje gebeurd,spuugde ook veel en dat stopte toen ze was uitgedroogd en niet meer at en dronk,dokter stuurde me telkens weg,toen ben ik naar cb gegaan die hebben toen zh gebelt en de dokter,mijn dochter werd gelijk opgenomen. Ze was een dikke baby en kwam na de afgevallen 2 kilo moeilijk aan,maar groeit wel hard in de lengte.