Hallo meiden, Ook al weet ik dat het volgens mij niet kan, toch maar even de vraag. Kun je bij het poepen (diarree en normaal) het vruchtzakje verliezen? Ik moest net naar het toilet en het leek net alsof er een klein doorzichtig zakje in zat. Of verbeeld ik me dit en is het gewoon iets anders? (Doordat ik nergens last van heb, maak ik me overal zorgen over...) Alvast bedankt voor jullie reactie.
nee ik was in t begin ook heel erg bang om te persen dacht dat ik zo dat wondertje eruit zou persen hahaaha verloskundige zegt dat t echt niet kan alleen persen is sowieso niet goed omdat je druk op je bekken bodem spieren zet en dat is niet zo goed dus goed veel vocht en vezels en fruit nemen zodat je ontlasting wat zachter word
Als het een goede zwangerschap is kan dat echt niet. Het zit lekker ingenesteld in de baarmoeder, maar is het geen goede zwangerschap dan zou het natuurlijk kunnen. Ik denk zat het wat slijm is geweest wat je hebt gezien vanuit je vagina
Hallo Lori, Haha ik had precies hetzelfde gister. Ik zag jou onderwerp en kon het niet laten te reageren. (is mijn eerste berichtje) Ik ben nu ongeveer 6 a 7 weken zwanger en maak me ook om alles zorgen ook omdat ik niks voel.. Ben niet misselijk niks.. Succes en laten we hopen op een mooie zwangerschap Groetjes
Als je geen bloed verliest ofzo lijkt het me sterk dat je het vruchtje met vruchtzakje verloren hebt.
Waar je wel mee op moet passen is dat je geen aambeien krijgt door het harde persen. Goed veel vezels eten en voldoende drinken.
Ik was hier ook zo erg bang voor in het begin omdat ik tot 3x toe erge verstopping had en heeeeeeeeeel hard moest persen. Maar kindje zit er nog steeds hoor Ik heb meteen wel pruimensap gehaald en ben aan de kiwi's en muesli gegaan, heeft goed geholpen want ik heb tot nu toe geen last meer gehad!