@ Meli24, Ik doe verder geen testen. Ik temp, en dan zou ik wel temperatuursverschil moeten zien. Die negatieve testen, geven me zo'n rotgevoel. Ik ben in het begin ook steeds erg misselyk geweest, vooral 2 week voor dat ik ongesteld werd. Ik heb verder geen bloed hoevel laten prikken. Word vast nog gedaan, heb echt geen idee.
In de 2e ronde die 79 dagen duurde, heb ik 4 testen gedaan.. allemaal negatief natuurlijk! Omdat ik dat nooit meer wilde, ben ik vanaf toen gaan tempen. Zo weet ik of ik een eisprong heb gehad en er dus reden is om te testen.
@Rrianne: Het is zeker een opluchting als je bent doorverwezen. Als je weet dat alles goed is dan kan je het wat losser laten denk ik. Tenminste zo denk ik over mijn eigen onregelmatige menstruatie. En als er iets mis is, is het fijn om daar medicatie voor te krijgen zoadat je toch wel elke maand een kansje hebt. Ik moet volgende week maandag voor de 1e keer naar de gyn. Vandaag is het dag 77 en nog steeds niks. Ik voel me er ook niet lekker bij, vooral last van opgeblazen gevoel, stemmingswisselingen en buikpijn, alsof ongi wil komen, maar niet kan komen. Maar goed volgende week weet ik dus meer. Ik hoop dat het in feb ook duidelijker voor jou wordt. @Kitty17: Ik doe het eigenlijk liever niet, maar als....??dus daarom doe ik 1 keer in de 2 weken een testje. In het begin deed ik het elke week, maar oww het is echt niet fijn om een neg test elke week te hebben. Ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben, maar die negatieve testen maken mij elke keer weer verdrietig, daarom doe ik het om de week. Je weet maar nooit toch.. Ik wil de volgende cyclus ook beginnen met tempen, nu heeft het geen zin meer. Ik lees veel positieve verhalen over het tempen. Ik hoop dat ik dan ook beter inzicht krijg in mijn cyclus. Ik gebruik nu ovutesten, maar vandaag dag 77 en nog geen positieve ertussen. Geduldig afwachten tot volgende week maandag, dan weet ik meer over mijn onregelmatige menstruatie. Ik hoop dat alles gewoon goed is....
Toen ik stopte met de pil had ik zoiets van, we zien wel waar het schip strand. Geen ovulatietesten, niet temperaturen, alleen een zwangerschapstest gekocht. Niet wetende dat het zolang zou gaan duren dat mijn cyclus weer op gang zou komen! Mocht ik weer ongesteld worden, dan ga ik zeker tempen en ovulatietesten gebruiken. Want nu heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is en wanneer ik ongesteld moet worden (mijn NOD heb). Daarom gebruik ik een keer per week een zwangerschapstest, al weet ik bijna zeker dat deze negatief is. Nog even volhouden! Hopelijk weten we snel meer!
@ Meli24, ja helemaal mee eens. Zou het ook erg fyn vinden om te horen dat alles goed zit, of ze me in elk geval ergens mee kunnen helpen. Over evt. ergere dingen denken we maar even niet na . Vind het alleen nog wel lang duren, wacht al 2 week nu nog een maand. Ik ben overigens wel halverwege myn cyclus begonnen met tempen. Ze zeggen dat het geen nut heeft. Heb het toch gedaan, zodat ik in elk geval wist wat myn gemiddelde temp is en het lykt my dat ik echt wel wat moet zien, als er een ei is geweest of natuurlyk een zwangerschap Ben bly dat ik niet gewacht heb op myn volgende cyclus, want dan had ik dus nu nog steeds niks.
hier toch eindelijk ongi geworden 31 dec....maar het heeft s nachts pas echt doorgezet!! eindelijk na 61 dgn!!! ik ben wel al een beetje zenuwachtig voor vrijdag hoor
@kitty17: ik weet ook gewoon dat de zschapstest negatief is, maar ik doe het ook gewoon om de week.Ik neem de zekere voor onzeker, want als je nou zwanger bent..hoe klein de kans dan ook is je weet het echt nooit zeker zonder te testen. @Rrianne: Ik denk ook noet aan eventuele erge dingen. Ik hoop natuurlijk dat alles gewoon goed is. Je kan het ook positeif bekijken he!Je bent doorverwezen en heb ook een afspraak staan. Nu nog dagen aftellen.(ik weet dat het moeilijk is). Ik weet volgende week dus meer over mijn cyclus. Ik zal jullie op de hoogte houden. Ik heb ook erg getwijfeld of ik niet midden in mijn cyclus moetst beginnen met tempen, maar heb het toch niet gedaan. Volgende cyclus begin ik daarmee. @sasje24:jeetje 61 dagen is ook wat he. Ik zit vandaag op dag 78..Ik ben ook best zenuwachtig voor volgende week maandag. Maar ik denk dat het mij zeker gaat opluchten. Ik weet dan waar ik aan toe ben... Wel laten weten he hoe het is gegaan
ja tuurlijk opluchten gaat het zeker, maar ik denk dat ik een ander traject in ga dan jij.....wij zijn ook al bijna 1 jaar bezig dus wij gaan ook geholpen worden met zwanger worden....
@sasje24: Ja ik begrijp dat het voor jullie anders is dan voor mij. Ik hoop gewoon dat alles goed bij jou en je vriend is, zodat jullie ook snel zwanger mogen zijn!
Ik en mijn vriend zijn nog niet zo lang bezig met zwanger worden, maar ik ben wel heel onregelmatig ongesteld. We zijn eind augustus gestopt met de pil, inmiddels is het 48 dagen geleden dat ik voor het laatst ongesteld was. Ik hoorde van een vriendin die dokters assistente is dat je eerst een jaar moet wachten voor je naar de huisarts kan. Wat is jullie ervaring hiermee?
Hey Annebel, Met een onregelmatige menstruatie zou ik zeker niet een jaar wachten. Ik heb na 6 maanden al de stap genomen om naar de huisarts te gaan. Zoals je ziet ben ik tot nu toe maar 2 keer ongesteld geworden, en zit vandaag op dag 100 en nog niks! Je kan het altijd proberen! xxx