gefeliciteerd meid t'is je gegund.. en voor de anderen hier die bezig zijn ook veel sterkte en succes!!
ik was zelfs al bij de gyn geweest (intake).... op vrijdag. en we waren al melig, zo van volgens murphy moet het nu raak zijn. en de woensdag daarop dus positief getest. maaarrrr, donderdagochtend voelde ik me al niet meer zwanger (alle symptomen waren opeens weg en zijn ook niet meer terug gekomen ) dus ik test morgen nog eens (met de beoeling dat de test dan niet meer positief is). en als die wel positief is, dan laat ik bloed prikken. weet nu nl wel dat het 2x eerder heel kort raak is geweest, maar had toen nog niet getest.
alweer een positieve test vandaag. dus zoals gezegd, ik naar de huisarts voor bloedtest. kan dat dan? vroeg hij zich af.... ik dacht ze met een bloedtest wel bij benadering konden bepalen of je concentratie hcg overeenkomt met de duur van je zwangerschap. gezien het feit dat hcg elke dag verdubbeld (toch) zou je bij 5 weken toch een veel hogere concentratie meten dan bij 4 weken. maar misschien denk ik er wel te simpel over. anyway, hij zou het navragen en dat was 'm vandaag nog niet gelukt, dus kan ik op z'n vroegst donderdag pas laten prikken als het uberhaupt zinvol is. dus doe ik mijn volgende test ook donderdag. ik dacht dat kinderen duur waren, maar om zwanger te zijn mag je ook een spaarpotje aanleggen. alles voor het goeie doel. ondertussen ben ik zwanger of niet of wel of niet of wel of niet of toch wel....