Ik vond mij. Zoontje echt heel mooi toen hij net geboren was (nu nog steeds hoor) hij had helemaal geen rimpels of lichaamstemperatuur, kwam er gewoon gaaf uit. Zelfs de vk stond daar versteld van. Verschillende vpk vonden ons zoontje de mooiste van de afdeling en er zijn zelfs een paar vpk van andere afdelingen naar de kraamafdeling gekomen om naar ons mannetje te komen kijken. Ik vond het heel bijzonder. Hetwas gewoon ons mannetje. Maar ook als hij niet zo mooi was geweest was hij (en blijft hij) voor mij de knapste man van de hele wereld, waarom? Het is mijn zoon.
Ik heb echt wel momenten gehad dat ik mn meisje niet zo knap vond..rond de 4 maanden vooral..haha. Altijd wel een heerlijk ondeugend koppie maar zeker niet altijd mooi! Nu vind ik dr wel weer knap haha Dat wil zeker niet zeggen dat ik op de momenten dat ik haar minder mooi vind dr ook minder van haar hou!
Mijn moeder vond mijn broertje een lelijke baby haha. Ik weet nog toen ik mn zoontje zag dat ik meteen zei tegen mn man : ow hij is gelukkig niet lelijk. Maarja ik was waarschijnlijk gewoon niet objectief hihi. De meeste moeders vinden dat denk ik wel hoor. Nu vind ik hem helemaal een knapperd, maarja ik zal vast weer.niet objectief zijn haha. Nu ik weer zwanger ben kan ik me al helemaal verheugen op dat moment dat je ze voor het eerst ziet hihi
Haha dit is echt een grappig topic. Ik heb er ook wel eens over na zitten denken. Ook zoiets stom. Ik ben al van kind af aan er van overtuigd dat ik eerst een meisje krijg en wat erna nog komt zien we wel. Ik ben er nu dan ook helemaal zeker van dat het een meisje wordt al zal je zien dat als ik over een week of 8 weet wat het wordt dat het een ventje blijkt te zijn Ik weet dat je geen voorkeur moet hebben maar goed dat is zo"n beeld wat je als klein meisje bedenkt en blijkbaar altijd bij je blijft hangen. Maar dat het een mooi kindje wordt daar twijfel ik niet aan Mn vriend is een knappe man en ben ook niet ontevreden over mijn uiterlijk. Allebei donker haar een blauwe ogen. Dus wat nou als het toch ineens een gnoompje blijkt te zijn? Zou het dan tegenvallen omdat ik zo'n geromantiseerd beeld hebt
Hier vond ik ze meteen bij de geboorte echt mooi! Ze zaten ook niet onder bloed of vernix. En nog steeds vind ik ze knap. Ik geef wel eerlijk toe dat ik de oudste rond de leeftijd van 3/4 maanden echt niet mooi vond. Hij werd toen dikker en was ineens kaal haha. Jongste heeft dat niet gehad. Maar buiten dat ben ik vooral verliefd op het innerlijke van ze.
Wij vonden Milan gelijk een hele mooie baby! Hij was ook niet smerig maar kwam mooi schoon te wereld. Nu ben ik weer zwanger en vraag me wel eens af zouden we dit baby'tje ook mooi vinden.. Als ik naar mijn neefjes kijk zit er een wereld van verschil tussen die twee.
Hihi oh nouja ik begrijp dus dat je je baby best lelijk kan vinden maar dat dat niet zo erg is! Ik weet nog dat ik trots een foto liet zien van mijn baby buurjongetje aan een vriendin. Haar reactie was alleen maar...ja ik houd niet van kale baby's. Nu heeft ze zelf een baby en ook nog steeds kaal maar ik heb haar er niet meer over gehoord hahaha!
Ik vond mijn dochter prachtig. Helaas kreeg ik een ppd, dus een hechte band had ik niet direct. Al zag ik wel dat het een plaatje was......
Ik vond onze jongens ook erg mooi. De eerste met ks, niet geleden, maar ook de 2e kwam gaaf ter wereld. Heerlijk dat moment dat je ze voor het eerst ziet. De oudste is nu 5 en ik hoor heel vaak dat hij zo knap en lief gezichtje heeft, ik zie dat ook wel. De jongste is nu een half jaar, hij is wat voller als z'n broer en soms vind ik dat niet zo mooi met z'n onder kin haha, maar toch is het echt wel een knap mannetje, hij heeft een super olijk gezichtje, waar je echt verliefd op wordt. @polletjepiek, erg mooi kindje hoor! Super gaaf gezichtje, mag je trots op zijn.
Ik vond mijn dochters allebei gelijk de mooiste van de wereld en ik was helemaal verliefd. Nu ik wel eens de geboorte foto's terug kijk, denk ik wel bij onze eerste ''Jeetje wat was je de eerste dag lelijk''. Ze had wat langer in mijn bekken gezeten en alles was dus verdrukt hahaha.. Gelukkig vond ik dit niet toen ze net geboren was!
Ik vond geen van mijn kinderen echt knap net na de geboorte en vooral mijn laatste niet hahaha dat wil niet zeggen dat ik niet meteen zielsveel van alle vier hield meteen na de geboorte. Misschien raar, maar ik vind babies gewoon doorgaans niet mooi, niet van mijzelf en niet van een ander. Ik begrijp wel dat ouders dat vinden/denken van hun eigen kind, maar het is vaak gewoon echt niet zo Ik vind babies hooguit schattig.
Per direct liefde op het eerste gezicht! Bij de tweede gaat de hechting veel makkelijker vanaf het eerste moment. Vraag me heel sterk af of dat komt doordat ik bij de eerste een ruggeprik heb gehad en dus geen pijn. Deze knul kwam met een paar uur van 2 cm naar op mn buik in 2 uur. Was extreem pijnlijk maar ik ben o zo trots dat ik heb gekunt.
Ik kan me zo voorstellen dat je je kind niet gelijk de mooiste vindt. Maar dat kan ook komen omdat je een bepaald beeld vormt. Mijn man en ik zijn beide geboren met een dik bos haar en in mijn hoofd beeft de baby dus ook een dik bos haar, het liefst met de krullen van papa. Ik denk ook wel dat ik zal schrikken als de baby kaal blijkt te zijn.. Juist omdat ik een bepaald beeld heb bij de baby.
Ik vond mijn dochter meteen prachtig, echt perfect zelfs. Mijn man heeft een beetje gefilmd toen we haar rustig aan het bekijken waren vlak na de geboorte, en toen zeiden we wel dat ze een wat zuinig mondje had Maar echt, ik had nog nooit zo'n mooi kindje gezien! En dat bleef, de maanden erna vond ik haar nog steeds prachtig. Als ik nu zie wat voor dikkerdje ze toen was, haha, heel schattig maar mooi? Hmmm... niet enorm Maar goed, nu als peuter vind ik haar nog steeds prachtig, misschien kijk ik later wel foto's terug van nu en zit ik dan te lachen omdat ze zo lelijk was Vast niet
Ik heb bij de 1ste een ks gehad en bij de 2de een natuurlijke maar was bij allebei gelijk verliefd op ze en vond ze mooi en nog steeds
Dit vind ik wel al een mooie baby niet opgezwollen en gewoon glad. Je baby lijkt hier een weekje oud..was jij op tijd bevallen of later