zitten jullie ook al steeds te fantaseren hoe jullie babytje er uit zal zien? ik ben heel erg benieuwd! Ik ben namelijk blond en heb blauwe ogen maar mn vriend heeft donkerbruin/zwart haar en heeft bruine ogen... Ze zeggen toch dat bruin een dominante kleur is? Zal mn kindje dan ook donker worden?? Ik heb ook wel eens kindjes gezien met hele blauwe ogen terwijl 1 van de ouders ook bruine ogen had....
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar... Kan ook niet wachten hoe mijn hummeltje eruit ziet, waar hij/zij op gaat lijken.
hier nog 1 ik heb donkerbruin haar en groene ogen en mijn man heeft zwart haar en hele donkerbruine/bijna zwarte ogen beiden een licht getinte huid, ik hoop dat mijn kindje zwart haar en groene ogen krijgt en mijn lange wimpers!! maar 1 ding is zeker hoe het er ook uit gaat zien het wordt een schitterende baby!
Melody:Ze zeggen toch dat bruin een dominante kleur is? ze zeggen inderdaad dat bruin de meest dominante kleur is maar idd je weet het maar nooit, ik ken een stel met beiden donker haar en donkere ogen en hun dochter heeft rood haar en blauze ogen..
Mijn man en ik hebben allebei krullen. Zou raar zijn als ons beebje stijl haar zou hebben. Wij noemen onze kleine nu dus al de krullenbeeb.
Hier nog iemand die echt super benieuwd is. Vind het heel moeilijk om een voorstelling te maken. Wat ik zeker weet is dattie blond haar en blauwe ogen krijgt, want dat hebben we alletwee
Wel,mij zus is half-indo en haar man oer-hollands en hun eerste kindje is rood!en bleek Hun 2e al iets donkerder. En mijn vriend is donkerblond(als kind licht)-blauwe ogen en zijn ex donkerbruin-bruine ogen en zijn(hun) kind is echt lichtblond met blauwe ogen! Ik hoop dat ons kindje donker haar zal hebben met blauwe ogen en ZIJN wimpers!(ik heb korte,Aziatische wimpers nl. grrrr) Eerst wel zwanger worden natuurlijk...
Wij hebben zijn allebei blond met blauwe ogen.....dus zal het vreemd zijn als onze beeb dat niet heeft....het kan altijd hoor daar niet van.... hahahahahaha maar de kans dat ie anders zal zijn is niet groot
Ze zeggen wel dat bruin overheerst... Ikzelf heb donkerbruin haar en blauwe ogen, mijn vriend is half surinaams/licht getint en zwart haar en bruine ogen. Ben heel benieuwd of ons kindje nog iets getint is of bruine ogen krijgt, denk zeker wel donker haar....
Ik ben zelf ook ontzettend nieuwsgierig. Bij mijn zus vindt ik het wel heel grappig de oudste is blond (krullen) met blauwe ogen en de 2de is donker met donkere ogen. En bij mij zijn de oudste 2 het echte donkere van mij. Dus misschien dat ik nu een blonde krijg????
heel apart dus al die verschillen! terwijl ik toch altijd geleerd heb op school dat donker (bruin) overheerst, dus dominant is... maar het blijkt dus wel dat dit niet altijd zo hoeft te zijn... toch hoop ik stiekem op blauwe oogjes ik ken trouwens ook een aantal turkse mensen met blauwe ogen, dit lijkt heel mooi vindt ik, maar ook apart toch!
is ook apart en zeker mooi, vooral als ze dan wel pikzwart haar hebben!! vandaar dar ik hoop dat mijn kind ook lichte ogen zal krijgen en zwart haar van zijn vader
Bij ons kan het ook alle kanten op. De een donkerblond (als kind heel blond) met blauwe ogen en de ander zwart haar met bruine ogen... Het krijgt alleen zeker geen krullen, maar zeer stijl haar. Ben ook erg benieuwd. Is volgens mij het enige dat ze nu nog niet kunnen zien. Met een 3D echo kun je al behoorlijk goed zien op wie het lijkt...
Het uiterlijk van je kindje hangt ook van de grootouders af en hoe zij eruit zien. Ik kan ook niet wachten tot ik weet hoe mijn knulletje eruit ziet.
Jaaaah ben echt nieuwsgierig!!! Heb zelf donkerblond krullend haar met blauwe ogen, mijn mannetje bruin (dun) haar met groene/bruine ogen. Hoop echt dat onze kleine mijn ogen en haar krijgt (sorry mannetje ) Maar op de 3d echo die we hebben laten maken met 27/28 weken zagen we wel al dat de kleine de neus van mijn mannetje heeft...echt lief om te zien Maar hoef gelukkig niet meer al te lang te wachten
Ik heb donkerbruin haar, bruin/groene ogen. Mijn man heeft donker bruin/grijs haar en bruin groene ogen. Ons meisje? Zo blond als wat, blauwe ogen, blond haar ... haha. (haar kan nog veranderen overigens)
Dat is eigenlijk het grappige bij ons thuis, wij zijn met z'n 3-en. De oudste heeft blauwe ogen de andere 2 donkere. Vroeger waren we alle 3 blond en nu zijn we alle 3 van bruin tot zwart. En 2 met krullen en 1 zonder en beide ouders hebben krullen.
hoi hoi, hier nog een nieuwsgierige hoor, ben ook erg benieuwd hoe de kleine er uit zal zien. wat ik pas heb gelezen in een wetenschappelijk tijdschrift ( ) is dat bewezen is dat het helemaal niet om dominante kleur gaat maar om hoeveel pigment er in de ogen aangemaakt word. en daardoor kleurt je oog zeg maar . ik heb ook altijd geleerd bij biologie dat bruin overheerst maargoed de wetenschap zal het wel weten toch. we zien wel ik heb zelf donkerblond/lichtbruin haar met enig krullen en tja bruin/groen/grijzige ogen . en mijn mannetje heeft zwart stijl haar (ik noem het altijd bamihaar ) met bruine ogen, dus kan alle kanten op maar hoogst wss het haar word niet blond. en zoals fatna zei het word zowieso een mooie baby gr saskia
hoi mijn oudste heeft bruin haa rbruin groene ogen en d ejongste blond haar blauwe ogen en donkere wenkbrauwen dusss alles kan groetjes anita