zwangerschapskleding, wanneer??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hardloper, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, missvhien een hele rare vraag, maar wanneer kan je met goed fatsoen voor het eerst zwangerschapskleding aan?
    mijn broeken beginnen wat krap te worden, maar ik ben nog niet echt ver.

groetjes, lidwina

2. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0
    zodra jij je niet meer lekker voelt in je normale kleiding doe jij lekker een comfortabele zwangerschapsbroek aan

3. haha je denkt misschien nou al aan positiemode,nou dan ben je niet de enigste hor ik ben pas 7wk en 3dgn maar de spijker broeken van me zitten nu al niet lekker drukken te veel op mn buik,heb t liefst mn zwarte streche broeken aan die zitten makkelijk er losser,dus zit t niet meer lekker niet te lang over piekeren als je wilt komen gewoon doen ik denk dat ik t ook ga doen binnenkort

succes

groetjes kruliewullie

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik draag er ook al eentje... een mooie broek van Noppies! Ziet eruit als een normale broek en zit heerlijk, echt een opluchting. Deze broek kun je tot het eind van je zwangerschap dragen. Niemand heeft het tot nu toe gezien dat ik zo'n broek draag.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik draag ook al een positiebroek, mijn andere kleding zit veel strak en daar had ik last van

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ook al een tijdje hoor ...ik kon ook niks meer dicht krijgen :( ..gisteren kwam er een busje van een babywinkel langs mij rijden en die stopte om me een kaartje te geven van hun zaak ...die hadden al op een afstand gezien dat ik zwanger ben ...al een bol buikie dus

7. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik had ook geloof ik bij 10 weken ofzo dat ik mijn broeken niet meer paste

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ben ook pas 7 weken en ik kan mijn spijkerbroeken echt niet aan want dan krijg ik last van mijn buik......

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

ik draag (pas) sinds 20 wkn positiekleding maar jee wat ging er een wereld voor mij open zeg (de camouflagerok die ik in mijn album aanheb is mijn eerste positiekleding ;) ). ik kan nog steeds mijn eigen kleding aan hoor maar zit gewoon veel minder lekker dan de positiekleding. en je moet lekker aan doen wat lekker zit ongeacht het aantal weken ja toch!?
    tenminste dat vind ik. succes met het vinden van een lekker zittende broek/rok of iets ;) :D .

gr saskia

10. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik heb nog geen zwangerschapskleding aan, maar pas een aantal broeken echt niet meer. Gelukkig had ik nog wat broeken liggen die te groot waren, die zitten nu prima! Ik heb al wel 3 broeken gekocht, op de groei zeg maar!!!

11. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    als je kleren je niet meer lekker zitten moet je toch iets. Ik had een paar broeken die ik tot week 17 aan heb kunnen doen, maar daarna moest ik toch echt positiekleding aan.
    Heb van noppies een spijkerbroek (waar ik erg blij mee ben, mag ook wel voor die prijs) en vorige week vroeg nog een collegaatje, jij past zelfs nog in je spijkerbroeken. NOT een positiebroek. Dus dat was niet echt te zien :)
    Heb ook nog een goedkopere van de promiss, maar vind hem toch minder mooi zitten.

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik vind veel kleding ook al niet lekker zitten hoor!
    Ik heb van een goede vriendin al wat positiebroeken gekregen en die draag ik lekker!
    Niemand ziet het want het zijn gewoon spijkerbroeken en ik draag er iets langs overheen, alleen als je de bovenkant zou zien zou je merken dat het een positiebroek is!
    Verder heb ik nog wat broeken die te groot waren (was afgevallen) die ik nu wel weer aan kan maar toch vind ik die niet zo lekker zitten als een positiebroek, die laatste zitten toch net even anders om je buik en zitten ook prettiger als je zit/fietst en zo....

13. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Wat is voor jullie de reden dat je het niet wilt laten merken dat je een positiebroek draagt? Misshien heeft het nog met jullie werk te maken of dat nog niet iedereen het weet? Ik heb op dit moment ook nog gewone broeken aan maar maandag ga ik het goede nieuws op mijn werk brengen en ben dan ook van plan m'n positiebroeken te gaan dragen...ik heb ze al in huis en ze zitten heerlijk..iedereen mag het van mij dan ook zien hoor!

14. idd dat is t bij mij wel n beetje ja,missX,temisnte bij mij,ben nog niet zolang zwanger en ik wacht natuurlijk de echo van 1sept ff af,en dan gaan wij t ook vertellen en ga ik ook voor broeken kijken want poeh die spijkerbroeken zitten me nu te straks op mn buik en ja dat geeft buikpijn he!

maar goed succes iedereen!!!

groetjes krulliewullie

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik vind strakke broeken ook gewoon niet lekker meer zitten, of rokken met elastiek, sommige pyama broeken jeetje wat knelt dat!
    Pas er nog best in maar dan kun je je ineens zo beroerd voelen!

16. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Meid, zodra gewone kleding jou niet meer lekker zit moet je zwangerschapskleding aandoen. Liep zelf toen ook al met zwangerschapsbroeken...die van mij knelde ;)

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Helemaal met de meiden eens hoor! Ik draag al sinds week 4 positiebroeken :rolleyes: :oops:
    Maar mijn broeken zaten eeeeeeeeecht niet meer fijn. Heb trouwens ook een broek en shirt van Noppies, het is echt leuke moderne positiekleding en ziet er 'normaal' uit zeg maar. 8)
    Het gaat erom dat jij je er prettig in voelt natuurlijk ;)

Geniet van je zwangerschap!!!!

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

wauw, gelukkig, ik ga meteen op naar de positie. eindelijk lucht! :D :D
    bedankt, ik dacht dat het echt nog niet kon...

groeitjes, lidwina :D

19. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

mijn spijker broeken pas ik nog maar net,., vaak als ik thuis ben doe ik al mijn knoopjes lkkr lopen.. maar als ik die positie broeken zie, vind ik ze te groot en denk dan.. zo dikke buik heb ik ook weer niej.! vooral savonds en smiddags zit het egt neij lkkr meer haha.. ( en toch eet ik niej veel)

Deel Deze Pagina