Uiterlijke verzorging & zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik blijf er nog steeds verzorgd bij lopen, ook voor mn werk maar helemaal voor mn man..
    Niet dat het hem iets uitmaakt haha maar voor mezelf voelt het dan gewoon beter.
    Tuurlijk heb ik savonds vaak wel een makkelijke broek aan maar dan nog zie ik er verzorgd uit.

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Tijdens mijn eerste zw veranderde het niet zo erg, pas toen ik met verlof was. Maar sinds hij geboren is ben ik wel wat makkelijker geworden.
    Make-up doe ik sowieso alleen op als ik naar buiten ga of bezoek krijg, ook al voor ik zwanger werd. Maar sinds ik moeder ben gebeurt het ook weleens dat ik zonder make-up de deur uit ga...

Ik heb wel de mazzel dat ik krullen heb en daardoor eigenlijk nooit wat aan mijn haar hoef te doen 's ochtends. Ik zie er van nature al verzorgd uit :). En ik draag een bril, waardoor je toch een iets minder kaal gezicht hebt zonder make-up.

In joggingbroek naar buiten? No way! Dan kan je toch veel beter een legging en jurkje aangooien, ziet er een stuk beter uit en zit net zo lekker.

Edit: toen ik met verlof was kwam ik sowieso niet zo veel meer buiten. Het was echt veel te heet vorige zomer en ik had gewoon de enorme behoefte om alleen maar thuis te zijn. Nesteldrang zonder de schoonmaakwoede ;).

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik loop er eigenlijk altijd wel redelijk verzorgt bij. Ik draag veel tuniekjes/jurkjes met een legging en slippers. Maar er zijn soms dagen bij dat ik een pyamadag heb (samen met mijn dochter).

Make up, daar heb ik nog nooit aan gedaan, ik heb ook geen drup make up in huis dus dat scheelt weer.

Ik hou gelukkig ook geen vocht vast en heb gewoon een bolle buik en iets dikkere billen en boobies, maar verder ben en blijf ik een iel ding.

Dus al met al, vind ik zelf dat ik er redelijk goed uitzie.

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ben soms tuttig hihih ligt eraan hoe ik me die dag voel

moet nodig me wenkbrouwen doen ahhaha
    verder heb ik een paar truitjes gehaald lange om over een legging te doen
    maar echt opmaken enzo deed ik niet echt en nu ook nie zo
    aleen mascara lipglos ihihi

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Uhm ik heb het ook. Niks zit lekker meer. Dus joggingbroeken of leggings met tuniekjes. Mijn haar kan ik blijven wassen, want het is zo vet als het maar kan. Ik kan geen make-up meer verdragen, want mijn huid is sinds de zwangerschap heel gevoelig. Zo gevoelig dat ik mij ook niet meer kan scheren.... Armen bij elkaar en benen bedekt dus :D

Ach komt wel weer goed hoor :D

Liefs,

Sam

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Het maakt mij nog wel heel erg uit.
    Doe nog net zoveel aan mezelf, wat betreft make up, leuke sieraden, leuke kleding,ik kan dat gewoon niet hahaah

7. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Hoi,

Ik vind het belangrijk om er gewoon leuk/ netjes gekleed bij te lopen. Ik maak geen onderscheid met voor de zwangerschap. Vandaag geen make-up op, maar dat moet kunnen vind ik als je thuis bent. Zodra ik de deur uitga gebruik ik toch op zijn minst een beetje mascara.

Ik loop sinds deze week wel alleen nog maar op slippers/ birckenstocks, maar dat is vanwege het vochtgehalte, kan geen schoenen meer aan..

Uiteindelijk moet je gewoon doen waar jij je prettig bij voelt!

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ben er niet heel erg meebezig maar ik maak me wel elke dag (trouw) op. OOk verzorg ik m'n huid beter zelfs! Nu het heel warm is in Greece waar ik dus woon, is het verleidelijk om met een luchtig jurkje rond te lopen en verder niks aan jezelf te doen, maar ga ik de deur uit (tot voor kort werken), dan doe ik niet anders dan daarvoor. Voel me er beter bij.

Nu in het weekend en over twee weken full-time, ben ik vooral aan zee en dan ben ik altijd puur natuur haha! Niks make-up dus ik denk dat ik totaan de bevalling (begin augustus) en erna heerlijk ga uitbuiken en niks meer aan make-up doe!!!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    BTW ja Birkenstocks een uitkomst!! Misschien niet erg charmant maar je loopt tenminste!! met een leuk jurkje ziet het er best uit ;)) gelukkig valt het bij mij mee met opgezwollen voeten en handen. Niet meer dan anders en het is hier 34 graden...

Deel Deze Pagina