Hallo! Volgens mij heb ik net de baby gevoeld! Ik voelde duidelijke plopjes onderin mn buik! Het was niet heel lang, maar wel erg duidelijk. Ik heb best veel last gehad van mn darmen dus ik weet eigenlijk zeker dat het mn darmen niet zijn! Wat denken jullie? Was het de baby?
Het voelt idd als plopjes en soms alsof er een vlindertje met turbovleugeltjes tegen je baarmoeder aanstrijkt.
ja is moelijk te zeggen als buitenstaander natuurlijk... Als het je eerste kindje is vindt ik het best wel erg vroeg om nu al iets te voelen, maar als jij het voelt wie ben ik om te zeggen het kan niet he? Bij eerste zwschap was ik 17 weken toen ik iets voelde en dat was best al vroeg toen... Nu voelde ik de eerste keer iets met 15 weken dus ja het zou kunnen...
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Het zou best kunnen hoor, zeker als je placenta achter ligt. Lastig he, als je het nooit eerder hebt gevoeld. Denk zoals jij het omschrijft dat dat de kleine is geweest. Zodra jijzelf niet meer twijfelt, is het je baby'tje!!!! Heerlijk he! Groetjes Claire
Bij mij ligt mijn placenta achter, en ik voelde met 14 wk ook wat fladderen hoor! Dus het kan echt wel, ookal is het hier onze eerste. Daarna wel 2 weken weer niets gevoeld dat wel hihi.
Ik voelde het voor het eerst met 20 weken. Mijn man een paar dagen later. Inmiddels schopt hij de hele dag door Ik vind het net een zeepbel... een echte duidelijke plop.
YES! is zeker de baby!! Ik heb ook heel erg last van me darmen altijd en dit voelde bij mij met 16 (ook!) anders! Was ook de baby LEUK MEID!!! Nu gaat de baby steeds harder schoppen hihi Geniet ervan!! Nu wordt het een stuk echter!! Liefs