Uiterst gevoelige zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamanu, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik heb de uiterst gevoelige zwangerschapstest van Z&K besteld. Volgens de info van Z&K kun je met deze test al 6 dagen!! voor je NOD testen.

Ben eens benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben?

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik was er erg tevreden over. Ik testte 5 dagen voor nod al vrij duidelijk positief.

3. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Mooi dan ga ik hem zaterdag uitproberen. Dan weet ik miss of ik s'avonds tijdens de carnaval wel of niet mag gaan drinken ;)

Zijn er nog meer dames met ervaring met deze test??

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik niet, maar kan je iig vertellen dat je lijf volgens mij HCG gaat aanmaken zodra je kindje ingenesteld is; dan ontstaat er een placenta en die is verantwoordelijk voor de aanmaak van HCG.
    Dat zou dus betekenen dat je een week na de innesteling zou moeten kunnen testen.
    Overigens zijn die van Kruidvat 2 voor 5 euro ook erg gevoelig :)

5. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Nadeel is dat ruim 50% van de bevruchtingen alsnog eindigt met een menstruatie, dus de kans is wel best groot dat je na een positieve test alsnog toch ongesteld wordt.
    Maar uiteraard is het wel extra leuk om al zo vroeg te weten dat het raak is, en dan duimen dat het goed gaat.

6. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik gebruikte de testen 4 dagen voor nod en daar had ik ook 6 dagen voor nod positief getest. Dat was mijn vorige zwangerschap nu heb ik het weer nja 5 dagen voor nod. met kruitvat ook voor nod positief;)

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb 7 dpo getest en die was positief.
    Ik had het ook besteld via zwanger&kids.nl

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had ze ook, ik testte 5 dagen voor nod een heel vaag raar streepje, en 4 dagen voor nod heeeeel licht, was wel duidelijker als kv, maar scheelde niet veel hoor, alleen toen hij opgedroogd was, was hij veel duidelijker als kv, daar zag je namelijk niks meer op.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dit was m, 4 dagen voor nod
    test wel gesloopt ;)

10. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb hier afgelopen vrijdag mee getest(gister of vandaag is mijn NOD dus 5 a 6 dagen voor NOD getest) en helemaal niks te zien..
    Dit is mijn kvtest van vandaag:
    Bekijk bijlage 134527

Ze kloppen dus (gelukkig:D) niet altijd..

11. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Dit is een test van sensi test waarmee ik 4 dagen nod testte ik testte al eerder maar hij had deze kleur op 4 dagen voor nod.

12. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik heb vandaag de test gedaan, maar niets.
    Ik kan er dan denk ik wel vanuit gaan dat er niets is? Aangezien die testen heel erg gevoelig zijn en je 6 dagen voor je nod ermee kunt testen

13. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Nou dan is er nog hoop :D

Deel Deze Pagina