Ik zit nu op 15 dpi en heb nu twee dagen achter elkaar prachtige testen maar geen knallers, hieronder versta ik test en controle streep even donker. Vandaar mijn vraag hoeveel dpo en met welk merk test hadden jullie een knaller? Zie hieronder mijn test van gister en vandaag.
Deze testen van mij zijn op 14 dpo en 17 dpo gemaakt. Heb toen dus een paar dagen niet getest en toen was het wel een knaller Heb toen ook nog een action test gedaan en die knalde helemaal. Teststreep was donkerde dan de controle streep maak je niet te veel zorgen het komt vast goed. Trouwens op de foto is natuurlijk de test van 24-12 helemaal ingedroogd en die van 27-12 nog vers zeg maar, vandaar dat de bovenste veel waziger is.
17 dpo een knaller met KV 2v5 19 dpo een mega knaller met action. Ik heb op 17 dpo niet met action getest, dus mogelijk had die op 17 dpo ook geknald
Fijn om te lezen dat het bij iedereen anders is. Bij mijn vorige zwangerschappen had op beide rond 4 dagen overtijd een knaller, maar als jij dan twee dagen hetzelfde blijft wordt ik toch weer onzeker. Bah wil ik helemaal noet!
Bij mijn tweede zwangerschap had ik pas laat een knaller. Op m'n NOD een heel licht streepje die ik hier had geplaatst en die sommigen niet zagen. Bij m'n eerste zwangerschap niet getest voor 19 dpo en dat was dus meteen een knaller. Bij m'n derde zwangerschap op 13 dpo al een duidelijke streep en op m'n NOD (14 dpo) een knaller, 20 dpo een mega knaller. Zie foto. Kan dus ook per zwangerschap verschillen.