Sin Chen in Zeddam is inderdaad overheerlijk. De korenmolen. En in Zevenaar zit een hele goede wok! WokMasters heet het. Is dan wel weer 20 minuutjes rijden, maar ach. Allemaal achterhoekers hier! Leeuk!
Nee dat wist ik niet! :O Is de Wok in Warnsveld dan ook van dezelfde eigenaren? Ben verhuist naar Zutphen en die wok hier is ook overheerlijk. Precies hetzelfde als die in Zevenaar, qua gerechten enzo. Lijkt van dezelfde leverancier te komen en waarschijnlijk ook van dezelfde eigenaar. Mis de dorpjes wel een beetje daar haha.
ohhh wat een tips dames. Ben er blij mee.... misschien nu iets te veel keus (kiezen is niet mijn sterkste punt). ja we gaan naar Stroombroek. Via de Landal site ziet het er erg leuk uit. Weet 1 van jullie ook hoe de sauna daar op het park is? We gaan vrijdag a.s. tot maandag en heb er veel zin in. Gezellig met 5 volwassenen en 1 kindje van 2.
Die sauna vind ik geweldig!!! Helemaal in Romeinse stijl. Hij is misschien niet zo groot als Thermen2000 of als de Zwaluwhoeve, maar ik vind het daar altijd heeeerlijk!! Veel plezier! En als je nog wat wil vragen, vraag! Ik woon er op een steenworpafstand vandaan!
hoi dames, morgen gaan we weg. bedankt voor alle leuke tips. Ik denk dat het golden dynasty wordt. Is er in een buurt iets van een overdekt winkelcentrum? Nog andere leuke tips wat we zeker niet mogen missen in de buurt van Braamt?