uiteten met 2 kids

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik geef je groot gelijk.

bij ons gaat het eigenlijk altijd goed met uiteten gaan, maar dat is dan wel met opa en oma erbij die de kinderen uit zichzelf in de gaten houden.

toen alyssa baby was heb ik het een keer gehad dat ze in een sprongetje zat en ik een pnd had. hele slechte combi en ben daarna een tijd niet uiteten geweest met kids.

fijn dat je man achter je staat, de rest heeft zich er niet mee te bemoeien.

liefs doris

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Lees dat je toch even bent geweest. Ik was sowieso gegaan met de kinderen. Hier zijn we niet zo van dat ze perse zo laat op bed moeten liggen. Voor een keer mag het best later worden. Dit doen we al vanaf dat ze net geboren waren, ze gaan overal mee na toe, ze slapen overal en soms liggen ze na een verjaardag of etentje er pas 22.00 uur in.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wow om 22.00u? Dat redden die van mij echt nooit! Ze zijn 3 en 1 en vooral de jongste is na half 8 echt niet te genieten.. Deden die van jou dat op die leeftijd al zonder moeite??

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Hier ook altijd met de klok meegewaaid. Doordeweek, weekend, feestje.
    Misschien omdat wij vroeger ook overal mee naar toe gingen..
    Wat me overigens ontzettend veel leuke herinneringen heeft opgeleverd!
    Afgelopen vakantie in Frankrijk kwamen we met de oudste om 12 uur snachts terug van de kermis. Hij vond het ge-wel-dig!!
    Wie zijn wij dan om om 8 uur naar huis te gaan?? Ohnee we waren er pas rond 9, want hee, kermis in daglicht is niks aan. Lichtjes wilde hij zien. (Wij zeggen nu vooraan als we iets uitbundigs met de kinderen gaan doen "herinneringen kweken")

Deel Deze Pagina