Wij willen binnenkort uit eten in de omgeving van Sneek. Wie weet een restaurant waar je lekker kunt eten en waar de kinderen leuk kunnen spelen. Restaurant Sowieso kennen we. De kinderen hebben er een leuke speelruimte maar het eten vinden we daar niet heel erg lekker. Leeuwarden is al te ver. Pannenkoek en een wokrestaurant valt af. Dat vinden mijn kinderen niet lekker af. Hopelijk kennen jullie leuke restaurants.
Is een pizzeria iets? Want in Bolsward zit ponte vecchio. Gewoon lekkere goede pizza's. Walrus is idd ook lekker.
Walrus is idd lekker maar helaas geen speelhoek. Heeft ponte vecchio een speelhoek? Ben er 1 keer geweest maar heb er toen niet op gelet.
Ik zou in het centrum geen restaurant weten met een speelhoek.. Misschien van der valk? De Walrus en Klein Genot kan je heerlijk eten maar hebben beiden geen speelhoek. Is zelf een kleurplaat en potloden meenemen geen optie?
Behalve v/d valk en sowieso zou ik niet een restaurant weten met een speelhoek. Walrus kan je lekker eten, bij de lachende koe kan je lekker eten en bij beide restaurants zie ik vaak gezinnen eten. Onze kinderen vinden bij de walrus de speciale kinder toilet geweldig, en bij de lachende koe is het iets rustiger en gaan ze ook heel leuk om met de kinderen.
Walrus speciale kinder toilet in Sneek? Je gaf aan dat je de wok niet zo lekker vindt maar naast sowieso zit wok Jasmine met grote speelhoek inclusief springkussen! Erg lekker eten en veel keus. Kinderen krijgen bij weggaan ook nog een cadeautje. Anders zou ik voor van der valk gaan, lekker eten, kleine kinderhoek en leuk voor de kinderen. Krijgen o.a. Bij het begin een kleurplaat.
Kleine aanvulling, ik zou met mijn kinderen niet naar Walrus gaan. Het is daar altijd stampende druk, veel lawaai en niet speciaal iets voor kinderen.
Heeft de walrus een speciale kinder wc? Wij gaan met nog een stel en zij vinden het wel makkelijk als er een speelhoek is. Onze kinderen vinden uit eten in een restaurant al een hele beleving dus die talen er niet naar. Wij hebben denk ik teveel bij sowieso gegeten vinden het eten niet echt lekker meer. De wok zijn we 1 keer geweest en heeft absoluut niet mijn voorkeur. Zaten in het kinder gedeelte maar dat was het dus ook echt. Voelde me een beetje in een hokje geduwd. Vloerbedekking wat kapot en erg vies was. De rest van het restaurant zag er een stuk beter uit.
Dit. En de bediening in zowel Sneek als Leeuwarden vind ik tenenkrommend. Misschien bij Van der Valk. Je kunt ook naar Nynke Pleats in Piaam gaan (20 minuten rijden vanaf Sneek). Maar misschien is dat voor de zomer leuker, dan kunnen ze lekker buiten op de speeltoestellen, terwijl je ze vanaf het terras in de gaten kunt houden. Anders even checken welke restaurants kindermenu's hebben. Restaurant Aan de gracht heeft bijv. een kindermenu, misschien dat ze dan ook speelvoorzieningen hebben.
Wij hebben maar 1 keer bij sowieso gegeten maar vonden het ook echt niet lekker! Wok heeft trouwens wel sinds een paar jaar nieuwe eigenaren. Schijnt dat het daarvoor ook niet best was. Snap wel wat je bedoeld met kinderhoek, vind dat gevoel altijd wel hoog bij de wok.
Ik zag Nynke pleats ook al voorbij komen op google maar idd net wat je zegt dat is volgens mij buiten. Hebben ze binnen geen speelhoek? Zag er wel leuk en gezellig uit. Aan de gracht ben ik nog niet geweest die zit er volgens mij ook nog niet zo lang. Misschien van de week eens even naar binnen lopen om te kijken als het iets is.
Moet zeggen het is denk ik ook alweer 2 jaar geleden dat we bij de wok in Sneek zijn geweest. Wij vonden het kinder gedeelte echt vreselijk. Snap dat kinderen knoeien en er wat op de grond kan vallen maar zo extreem om echt een hoek te maken voor gezinnen en dan hele vieze kapotte vloerbedekking in zo'n hoek maakt het uit eten gaan niet zo heel leuk. Wellicht ben ik ook wel veel eisend!
Nynke' pleats is idd erg leuk. Maar dan kan je ook naar Eigen Wies in Rijs. En Mooi Gaasterland. Is allebei via Woudsend prima te berijden.
In Sneek zijn er weinig restaurants met kinderhoekjes. Alleen vd Valk heeft dat. Maar lachende koe is ook leuk om met kids heen te gaan. Wat auto's mee en kleurspullen dan kom je een heel eind.
Ja hoor, binnen kunnen ze knutselen enzo. Zijn heel gastvrij voor kinderen, althans toen wij er waren. En het is een mooi sfeervol gebouw. Niet onbelangrijk: wij hebben er lekker gegeten. En anders heb je alvast een adresje voor de zomer.
Het wordt inderdaad een adresje voor in de zomer. Ze zijn momenteel alleen op afspraak open en we zijn met te weinig peronen om open te gaan. Dus wordt weer opnieuw zoeken..
Ga naar de oranjerie in Joure bij de haven echte aanrader ! Voor in de zomer Oranjerie Joure ( ernaast ligt een omheinde speeltuin voor de kinderen en de serre is echt prachtig )
Wij vinden van der Valk altijd een aanrader. Eten is er erg lekker en je hebt een kinderhoek in de hal. Mijn kinderen vinden de wc ook altijd erg leuk. Walrus vind ik leuk om te lunchen maar idd erg lawaaiig altijd. Aan de gracht schijnt ook goed te zijn maar is vrij klein en heeft geen kinderhoek.