hoi allemaal, heb vandaag mijn nod, gisteren met vlagen menstruatie pijn gehad.. nu vandaag geen menstruatiepijn wel een soort van spierpijn in mijn rug en onderbuik en wat steekjes.. maar geen bloed wel veel afscheiding wit creme achtig. Ik heb 2 dagen geleden een test gedaan de kv2v5 maar was omo-wit.. Zou ik dan toch wel zwanger kunnen zijn ondanks de negatieve test van 2 dagen geleden? Iemand vaker mee gemaakt?? groetjes charlin
hangt ervanaf wanneer je eisprong was die kan ook later zijn geweest waardoor je nega testte, ik zou dus nog even afwachten!
Beste Charlin, Ik had pas 4 dagen na NOD een positieve test!! Dus kan echt nog wel!! Zo lang er geen bloed is....... Geen bloed=goed
thnx meiden! ben nog steeds niet ongesteld! ja gewoon geduld hebben hoe lastig dat ook is .. doe gewoon over 2 daagjes nog een testje!! hou jullie op de hoogte!!
ja ik hoop het.. toch nog maar ff geduld en indd geen bloed=moed!! heb nu helemaal geen buikpijn meer af en toe wat steekjes alleen heel erg pijn in me rug onderin.. Bij andere al goed nieuws? en degene die al zwanger zijn verloopt alles goed??
kan nog alle kanten op dus.. duim voor je! Hier spannend, zat 2 weken geleden bij de gyn die vertelde dat een spontane zwangerschap er voor ons niet in zit(alleen ICSI) en nu krijg ik vanmiddag een heel vaag streepje op mijn test?? (zie album).. vrijdag nod.. wat denk jij?
oh dat is vervelend! maar een streep is een streep toch maakt niet uit of hij licht of donker is.. spannend hoop het voor je! ik heb vanmorgen ff een testje gedaan kon het niet laten maar weer negatief .. nog geen tekens van een menstruatie dus dat geeft weer hoop! ben jij al lang bezig? voor ons is het ronde 2 heb na de geboorte van onze dochter een spiraaltje laten zetten.. heb sindsdien 2 keer een cyclus van 31 dagen gehad dus ja misschien is mijn hormoonhuishouding nog niet op orde.. dus afwachtennnn... pff
nee sinds juni ongeveer, maar in juli hoorde we al de slechte uitslagen van mijn vriend, dus daarna ben ik wel gaan ovutesten en tempen om mijn cyclus helder te krijgen, maar we wisten als dat het ons zelf niet zou gaan lukken dus. Toch elke maand weer teleurstelling hoor, dat blijft denk ik.. Maar nu gister dus ineens zo'n testje? Hij staat in mn album, maar is nog zo vaag! Durf het daarom eigenlijk niet te geloven, misschien was het wel een foutieve? Of wordt ik morgen toch gewoon ongesteld? Pff spannen dit.. Maar als je net gestopt bent zou het wel daaraan kunnen liggen toch? Heb je bij je vorige zwangerschap vroeg positief getest? Kan ook dat je langzaam HCG aanmaakt toch? Ik duim voor je hoor!
bij mijn eerste zwangerschapweet ik het niet meer .. ik was net gestopt met de pil en ben toen gelijk eerste ronde zwanger geraakt waar ik helemaal niet op gerekend had dat het zo snel kon gaan.. dus heb niks bij gehouden dacht op een gegeven moment wat duurt het toch lang voor in ongi word toen een testje en die was positief.. ging allemaal heel snel en nu voor de 2e heb ik niet echt vergelijking.. of miss ben ik er te veel mee bezig! goh wat een rot situatie maar juist dat je dacht t gaat toch niet lukken dat je er minder mee bezig bent geweest gewoon zwanger te worden! doe morgen nog een testje dan weet je het zeker! gr charlin duim ook voor jou!
hoi meiden!! heb gisteren een test gedaan van clearblue.. er kwam een heeel vaag streepje en links van het streepje werd een penstreepje duidelijk blauw.. dus nog steeds geen zekerheid !! wat denken jullie?
Misschien moet je een CB digital doen, dan weet je het zeker zonder te moeten turen naar het streepje... of nog een paar daagjes wachten. Ik wens je veel succes !!
Zolang je nog geen ongi hebt kan het alle kanten op!! Ik heb 1 dag voor NOD getest (2voor5kv) negatief... Toen maar gewacht op m'n ongi, die maar niet kwam.. 5 dagen later, oftewel 3 na NOD weer getest, cb plus, en dat werd me een vette plus!! Succes en hopelijk is het voor jou deze ronde ook raak!
ja ik wacht nog even af ga vanmiddag nog even een testje halen dan morgenvroeg even proberen.. spannend allemaal hoor.. ben nog steeds niet ongi dus dat is goed .. thnx voor t medeleven jullie ook succes! laat het morgen eventjes weten! xx