Ik ben fan van het zusje!! Maar moet je ongeveer 3 maanden van te voren reserveren om plek te hebben Sushi,tapas of gewoon een wok met zoontje is ook prima
Tapas! Anders check ik altijd even de menukaart. Ik ben zo'n iemand die niets eet wat die niet kent. Dus vaak is het schnitzel, zalm of spareribs. Met een duur restaurant met biefstuk hert en al die dingen maak je mij dus niet blij
Ik kijk nooit van te voren op de menukaart. Op garnalen en champignons na lust ik alles. Daarom maakt het mij weinig uit waar we eten, overal is voor mij wel iets te vinden. Maaaaar als ik dan moet kiezen: tapas bij het zusje, mexicaans en italiaans hebben mn voorkeur.
Sushi, eigenlijk altijd en ook met de kids. Gisteravond nog Ik check altijd de kaart en Google even naar recensies. ‘t Zusje staat nog op mijn lijst om te bezoeken en anders ken ik wel wat lokale goede restaurantjes met een ‘eigen touch’
Ik kijk wel altijd even op de kaart, ben een moeilijke eter maar over het algemeen heb ik wel zo een aantal vaste restaurants waar ik graag kom.
Lief dat je het vraagt! Ja hele leuke avond gehad, gezellig gezeten en gekletst met elkaar en ook lekker gegeten.
Ik kijk altijd op de menukaart. Samen gaan we vaak naar een eetcafe. Met mijn moeder wisselt het heel erg waar we eten maar word er altijd van te voren op de menukaart gekeken.
Wij kiezen vaak onze vaste stekjes, bij voorkeur op loopafstand in ons dorp. Nieuwe restaurants kijk ik van te voren zeker de kaart en reviews.