Bekend dilemma. Ik heb ook zo'n bezorgde vriend, hij zou me het liefst 9 maanden in huis opsluiten geloof ik gaat niet door natuurlijk, haha. Echt stappen zie ik zelf trouwens ook niet zitten. Misschien ook wel omdat ik een (veel) te lage bloeddruk heb waardoor ik snel duizelig ben en kan flauwvallen. Niet ideaal natuurlijk in een drukke kroeg-discotheek. Maar dat betekent niet dat ik de deur niet meer uitga! Gewoon in een rustig kroegje een (alcoholvrij) drankje doen met vriendinnen, lekker eten in een goed restaurant.. dat soort dingen moet kunnen en doe ik dus ook volop. Ik zou een drukke stampvolle warme omgeving wel ontwijken, maar gewoon een leuk feest? Doen!!
Natuurlijk kan en mag je uitgaan! Alleen wel duidelijk afspreken dat als je het denkt het niet meer te gaan trekken, door vermoeidheid of wat dan ook ,dat je het duidelijk aangeeft wanneer je eventueel weer weg wilt.En dan ook meteen kan gaan! Zelf ben ik nog begin augustus naar Dance Valley geweest en vorige week heerlijk nog even met z'n viertjes naar Walibi geweest,ok dag erna was ik een zombie maar ik had het er zooo voor over!
Vanaf hoeveel weken is dat niet goed dan? Of is het nooit goed? Ik ben zelf zaterdagavond uit geweest naar een discotheek, waar ze dus vrij stevige housemuziek draaien. En vorig jaar zag ik met oud en nieuw ook vrolijk iemand met een 30 weken buik rondspringen.
Lekker doen hoor! Tot 20w veel naar tentfeesten en kroegen geweest. Vorige week nog concert maar vermoeidheid hakt er bij me in dus de zin gaat btje weg. Maar als ik fit genoeg ben vind je me gewoon in de rookvrije stamkroeg met een alcohol vrij rosebiertje ben wel altijd alert op wild dansende mensen haha
Continue hard geluid dus dag na dag paar uur lang kan voor t kindje evt schadelijk zijn maar een avondje harde muziek echt niet hoor!
Gewoon gaan meid. Als je gaat denken dat er iemand tegen je buik aan komt kan je nergens meer heen Ik ben zondag naar nick en Simon geweest en we hadden staanplaatsen. Zelf een beetje opgelet dat ik 'vrij' stond.
een feestje of een discotheek is een verschil, een gewoon feestje zou ik doen maar zo echt uitgaan nee
Ik ben met 13 weken ook nog uit geweest hoor. Niet de hele nacht weliswaar, hield ik niet vol. Maar kan echt geen kwaad hoor. Gewoon goed op jezelf letten.
Nou, ik ben niet echt een stapper meer (vroeger te veel gedaan denk ik ). Maar bij Gijs heb ik een week voor de bevalling lekker staan dansen bij de band van m'n man. Heerlijk! En inderdaad, het is toch super om je buik lekker te showen! Heel lief van je man dat ie zich druk maakt, maar dat is echt nergens voor nodig, als jij je gewoon netjes gedraagt !