Half april is er in de RAI een groot dancefeest! Mijn vriend en ik gaan altijd naar zulk soort feesten, al jaren..... Niet elke maand of zo maar eens in de drie maanden ongeveer Voor ik wist dat ik zwanger was hebben we er kaarten voor gekocht. Wel hebben we uit voor zorg VIP kaarten gekocht, zodat als ik zwanger ben, zoals nu ook het geval is, dat ik dan niet door de drukte heen hoeft te lopen. Als ik ga ben ik twee en een halve maand zwanger! Zou het erg schadelijk kunnen zijn als ik zou gaan?? Denk wel dat ik zal gaan, maar wacht eerst nog even af hoe ik me tegen die tijd voel... Wat zouden jullie doen? Liefs Relin
Schadelijk is het niet, maar je kunt het zelf niet fijn gaan vinden door al het lawaai. Ik zou gewoon gaan, zolang als je jezelf maar toestaat om weg te gaan als het toch te heftig blijkt te zijn!
ik zou het niet doen, op zulke feesten kan het erg druk zijn, geduw als je in een rij staat, misschien wat drukke mensen die om je heen springen, ik zou zelf bang zijn om een (per ongeluk) een klap of duw in mijn buik te krijgen. uit het blad 'in verwachting'(ouders van nu) staat dat je kind met 26 weken harde muziek kan horen.
Ik ben ook zo'n feestbeest en toen ik nog niet zwanger was had ik ook kaarten gekocht voor zo'n soort feest. Heb ze uiteindelijk toch maar verkocht(met vette winst haha). In het begin is alles nog zo kwetsbaar... ik durfde het risico niet te nemen. En...er komen nog zooooveeel van die feesten Ik weet wel wat ik na de bevalling ga doen hihi!
Oja en daarnaast, ik was in die tijd al om 19.30 helemaal uitgeteld! Dus een avond stappen zat er sowieso niet in.
ik ben ook een fervent partybeest. hihi Ging altijd naar grote feesten. Defqon, impulz, sensation etc ik ben toen ik 10 weken zwanger was gewoon een avond uit geweest. Maar ben blij dat het geen housefeest was want ik was zo verschrikkelijk moe dat ik om half twee al naar huis wilde. Ik weet niet of je naar een housefeest gaat...? Zo ja, dan zou ik het niet doen. Je kindje hoort nog niks dan, maar er zijn wel andere gevaren. iemand kan iets in je drinken gooien. Is mij gebeurd terwijl ik overtuigd was dat ik ged opgelet had......... (ik was toen niet zwanger hoor)
Daarom hebben we uit voorzorg ook voor VIP gekozen zodat we niet in een drukke rij hoeven te staan en ook niet tussen de drukte in de zalen! Er is namelijk een aparte zaal voor VIP!
Last van de muziek zal het met 2,5e maand nog niet hebben... Maar ik denk dat je je niet op je gemak zal voelen. Die drukte, die warmte, het idee dat iemand een elleboog in je buik port... Plus dat je dan waarschijnlijk heel moe bent. (hoeft niet natuurlijk) Gewoon wachten tot het zo ver is. Dan kan je altijd nog beslissen...
Ja het is een housefeest namelijk InQontrol! 's Avonds ben ik ook al behoorlijk moe, maar ben ook nog niet meer uitgeweest deze afgelopen zes weken, dus kan ook nog niet zeggen tot hoelaat ik het wel vol zou houden.... Ik zal er ook nog even goed over nadenken, maar vind het wel fijn om ook even reacties van jullie te horen! Liefs Relin
ik ging zelf ook altijd graag naar grote feesten maar heb het in de tijd van mn zwangerschap niet gedaan omdat mensen nog weleens onoplettend kunnen zijn
Ik ben toen ik zwanger was ook nog naar een feest geweest en ik vond het goed gaan eigenlijk , je bent inderdaad wel heel erg aan het letten op dat er niemand bij je buikje in de buurt komt maar ik had hele lieve vriendinnen die constant voor me gingen staan , en vip valt helemaal mee daar is het niet zo druk normaal gesproken .... en bevalt het niet dan kan je toch altijd nog naar huis
Wij gaan ook met enige regelmaat naar feesten mar denk niet dat ik het zo snel zou doen nu . Bij een groot feest heb ik ook een zwangere vrouw zien zitten (wij zaten ook op de vip) en het lijkt me niet echt ontspannen omdat het toch altijd behoorlijk druk is ook op de vip gedeeltes als er opstootjes zijn en je staat er tussen lijkt het me ook erg gevaarlijk. Ik ben nu al behoorlijk moe en ben heel erg blij als ik om 20:00 mijn ogen nog open kan houden . Er zullen vast veel vrouwen zijn die het wel doen zeker de eerste maanden maar het lijkt me zo verschrikkelijk vermoeiend en dan moet je je ook maar net die dag goed voelen .
Ik ben toen ik bijna 8 maanden zwanger was naar het concert van Robbie Williams geweest ... Tuurlijk kan dat, als jij het geen bezwaar vind ivm vermoeiheid of zo, dan kan je daar nog wel even van genieten hoor. Als je maar wel goed voor jezelf zorgt Dus lekker veel water drinken en uitrusten tussendoor
Hier is vanavond ook een feestje. Komt een vriend van me draaien maar ik zie het echt niet zitten om te gaan. Lig tegenwoordig om half 9 al te slapen. En het is terror dus behoorlijk wat herrie en gebeuk en dat durf ik niet aan met de kleine. Dus ik blijf lekker thuis!
Ik zou gewoon gaan, nu kan je nog lekker uit de weg zonder dikke buik! Je kindje zit goed beschermd en hoort niks, dus daarvoor hoef je het niet te laten. Veel plezier (als je gaat natuurlijk), Anakin.
Als ik jou was zou ik gaan. Je kan altijd naar huis als je te moe wordt. De baby heeft nu in ieder geval nog nergens last van. Zit veilig achter je schaambeen verstopt en horen doet ie nog niet.